2013. június 19., szerda

Huszonnyolcadik rész

music.

Mivel a turné kellős közepén voltunk így csak email-t tudtam írni Taylornak aki rögtön válaszolt rá.Több órát beszélgettünk telefonon keresztül és elmondta neki, hogy Harry mit mondott. 
- Az igaz, hogy miattad kaptak össze, de azért én kikérdezném Matt véleményét is.-mondta
- Hogy érted?
- Hát szerintem ezzel a megerőszakolással nincs minden rendben.
- Rendben, felhívom majd.
- Ha hazajöttetek szeretnék találkozni veled-mondta kissé vidámabban.
- Jó lenne, de megyek mert megjöttek a fiúk.
- Rendben, üdvözlöm őket, légy jó- szakította meg a hívást.
Végül kiderült, hogy csak Louis jött meg és a fiúk még elmentek sétálni egyet a városba.
- Minden rendben?-kérdezte, miközben csinált magának egy kávét.
- Persze-ültem le a kanapéra.
- Jó lépjünk túl azon, hogy még százszor megkérdem, mi baj te azt mondod semmit majd végül elmondod.- ült le mellém a bögréjével.
- Amit Harry mondott, meg nem értem miért akarok Matthez menni.-néztem ki az ablakon.
- Tudod minden embernek megvannak a bűnei és hibái, te se vagy tökéletes, én se és Harry meg Matt se, de ha szeretünk valakit el kell, hogy fogadjuk olyannak amilyen.-ivott bele a kávéjába
- Ezt nagyon jól tudom, de te mit csinálnál ha semmire nem emlékeznél csak sötét köd venne körül néhol egy kis fénnyel.
- Próbálnám újrakezdeni az életem, ez új lehetőség is lehet Ana-mosolygott.
- Milyen új lehetőségek?
- Tényleg így akarod leélni az életed, hogy a menedzserünk vagy?-tette a mosogatóba a poharát.
- Szeretek veletek lenni.
- Azt gondoltam kislány, de fiatal vagy szép és előtted az egész élet bármi lehetnél.
- Például?
- Akár modell is-mosolygott.
- De az túl sok gondal jár-mondtam.
- Miért mi se vagyunk szentek, velünk is sok gond van, állandóan csak hülyülünk.-vigyorgott 
- Épp ezért szeretek veletek lenni, mellettetek nem lehet unatkozni, de egy fotózáson biztosan.
- Majd meglátjuk-kacsintott.
- Louis neked van barátnőd?
- Nincs, mert?-kérdezte nevetve és kissé meglepődve.
- Mert annak a lánynak jó dolga lesz, ha szomorú te feldobod, majd a napját-mosolyogtam rá
- Jaj te-borzolta össze a hajam- Megyek lefekszem, jó éjt.
- Neked is-mondtam, majd lefürödtem és én is lefeküdtem.
****
Teltek múltak a napok és az utolsó megállóhoz érve a fiúkat elöntötte valami melankólia.
- Hova is megyünk most?-kérdezte Niall.
- Tegnap már elmondtam, Magyarország az utolsó állomásunk-ültem le mellé.
- Ja tényleg, állítólag ott vannak a legszebb lányok.vigyorgott Zayn
- Neked ott van Perri-mondtam.
Ez alatt az idő alatt néhány dologra már emlékeztem Mattel többet beszéltem volt, hogy heti négyszer is beszéltünk. Még nem kérdeztem rá, majd személyesen.
- Tudom, de nézni szabad-öklözött össze Louissal.
- Nekem van ottani rokonom.
- Be is mutatod?-kérdezte vigyorogva Louis.
- Nem tudom, hogy eltud-e jönni.
- Miért?
- Mo-n elég érdekes a helyzet vannak akik nem engedhetik meg maguknak a koncertet sem.-mondtam
- Akkor elmegyünk hozzá.-jelentette ki Harry, miközben a hagymát hámozta.
- Tessék?-néztünk rá mindannyian
 Hát így történt a Magyarországi kiruccanásunk, Budapesten megszálltunk egy hotelbe ahol már a sikoltozó lányok vártak. Az esti koncert hatalmasnak ígérkezett de azét felhívtam Zoét, de mint gondoltam nem tud eljönni, mert nem tudja megoldani a szállást.
- Hova megyünk akkor a koncert után?-kérdezte Liam
- Veszprémbe.
- Messze van?
- Maximum 2 -3 óra, attól függ mekkora a forgalom-mondtam.
- Rendben, egyeztetek a sofőrrel.-mondta Harry.
Nem gondoltam volna, hogy a fiúk ezt megteszik, Zoénak pedig csak annyit mondtam míg a fiúk koncerteznek lehet leugrom hozzá.
- Ana szóval akkor te tudsz magyarul?-ugrott mellém érdeklődve Zayn
- Csak néhány szót.-mondtam és éreztem az arcomat elönti a pír.
- Taníts.-nézett rám azokkal a nagy barna szemeivel.
Zayn sikerült megtanítanom 2 óra alatt arra szóra, hogy "Szeretlek", nem baj fő, hogy ezt nem fogja elfelejteni. Az esti koncert hatalmas siker volt, hiszen ha jól tudom már nagyon rég akarták a magyarok, hogy legyen 1D koncert.
 A fiúk több ráadást is adtak és néhány lányt fel is hívtak a színpadra. A koncert végén még autogram osztás volt és indulhattunk is, a fiúk átaludták az egész utat bár annyira sötét volt, hogy nem nagyon lehetett sok mindent látni, csak ahogy a kocsik elhaladtak mellettünk.
Veszprémbe érve felhívtam Zoét aki elmondta merre menjünk, majd kijött elénk és akkor jót az igazi meglepetés.
- Uram isten-fogta be a lány a szemét.
- Nyugi-öleltem magamhoz, de annyira sírt, hogy alig tudtuk megvigasztalni.
- Sajnálom-törölte meg a szemeit- Csak nem erre számítottam és oh édes istenem-nézett rá a fiúkra.
- Bemehetünk?-kérdezte Liam
- Persze-nyitott ajtót Zoé- anyuék dolgoznak-mondta
- Kár, pedig velük is rég találkoztam-ültünk le a nappaliba.
- Ez annyira elképesztő-állt meg az ajtóba- Most csak álmodom igaz?
- Nem hiszem-kacsintott rá Niall, Zoé ettől szerintem a talpától a feje búbjáig vörös lett.
- Hozok valamit inni.-siettette ki a konyhába 
- Olyan meleg van-rázta a pólóját Louis
- Itt mindig ilyen idő van?-kérdezte Liam
- Csak nyáron, bár van hogy 40 fok is szokott lenni-mondtam
- Angliába ilyenre nem nagyon kell számítanunk-dőlt hátra a kanapén Zayn
Zoé meghozta az üdítőket és a fiúknak még a légkondit is bekapcsolta, szegények nincsenek hozzászokva az ilyen meleghez.
- Mi lenne ha itt töltenék pár napot?
- Van vendégszobánk-ugrott fel azonnal Zoé.
- Hát nem tudom, Paul mit szólna hozzá?-néztem Liamra mert ő az egyetlen aki általában mérlegeli a helyzetet.
- Te vagy a menedzser-mosolygott
- Jó megbeszélem vele.
- Ez az, bemutathatlak titeket, majd pár barátomnak?-kérdezte vigyorogva a kislány.
- Persze, de lehet valami álruha kelleni fog mert nem nagyon kellene így mászkálnunk a városba.- szürcsölte a narancslevét Zayn
- Majd kitalálunk valamit-mondtam
Szegény lánynak még nem tökéletes az angol kiejtése és volt amin jót nevettek a fiúk,én eközben beszéltem a főnökséggel, hogy maradhatunk-e pár napot először nem nagyon akartak belemenni, de hogy nekik is kell egy kis kikapcsolódás ezért kaptunk 3 napot.
- Megkaphatjátok az ikerházat kint az udvaron, de ki kell takarítani-mondta Zoé miközben segítettem neki elmosogatni.
- Rendben, megoldjuk, de biztos nem zavarunk?
- Egyáltalán nem, örülök, hogy itt vagytok.-mosolygott rám- Hallottam a balesetedről.
- Már jól vagyok-ültem fel a konyhapultra.
- Mindenre emlékszel?
- Nem-sóhajtottam.- Csak néhány részletre.
- Ugye tudod, hogy mindennap leveleztünk és mindent leírtál mi történt.?-húzta a száját félmosolyra
- Azt mondod, hogy te voltál a virtuális naplóm?
- Mondhatjuk így is, minden szóról-szóra meg van mi történt a baleset előtt.
- Az is, hogy ki erőszakolt meg?-kérdeztem kicsit félve.
- Minden-mondta Zoé és a hangja csak úgy visszhangzott a fejembe, most minden kiderült.
Kiderül, hogy az emberek milyenek is a környezetembe, míg én őszinte voltam addig átvertek, meghazudtoltak, de a család a vér sose hagyj magadra még akkor se, ha a poklok poklát kell megjárnunk az életünk során.



3 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon jó! :)
    Bárcsak hozzám is eljönne az 1D *-* <3
    Hamar újat! :)

    VálaszTörlés
  2. Ehh..szép kis álom lenne. :D
    Nagyon tetszett ez a rész is. Várom a kövii részt ^^
    u.i.: Taylor, hogy csapna el egy autó! :3

    VálaszTörlés
  3. Ma találtam rá a blogodra....és egyszerűen imádom!!*-*-* Nagyon ügyes vagy! Várom a folytatást!:)) xx

    VálaszTörlés