2013. június 14., péntek

Huszonhetedik rész

Sziasztok remélem mindenkinek jól sikerült az év vége és nincsenek bukások:) Ahogy belerázódok ebbe a nyári hangulatba a részek többek lesznek heti 1-nél és Kellemes Nyarat Mindenkinek ♥

music.

Nem tudtam szabadulni a gondolatoktól, Harry békésen feküdt mellettem és a szemem nem tudtam levenni az arcáról. Azok a  gödröcskék a szájánál a szempillája az orra és a szája, mind olyan tökéletes volt, hogy már majdnem büntetendő. Holnap jobban mondva ma, mert már az óra hajnali 3-at mutatott, nehéz napunk lesz a fellépés és a sikoltozó rajongók. Nem tudom mikor aludhattam el, de arra ébredtem, hogy Harry az arcomat simogatja.
- Jó reggelt álomszuszék- mosolygott.
- Neked is-mondtam
- Minden rendben?-kérdezte, de a hangjában lehetett hallani az aggodalmat.
- Igen csak nem tudtam hamar elaludni.
- Miért nem keltettél fel?
- Mert nem nekem lesz ma fellépésem, hanem neked
- Már hozzászoktam, hogy nem alszok olyan sokat.
- Mindegy már-mondtam és közelebb csúsztam hozzá.- Olyan jó volt az este-tettem a kezem a mellkasára
- Nekem is tetszett-adott egy puszit a homlokomra.
- Enyhítette annak a lánynak a hiányát?
- Igen.
- Akkor jó, az este után szeretnék valamit kérdezni.
- Miért nem most?
- Mert fel kell kellenem és felébreszteni a fiúkat,-ugrottam ki az ágyból és gyors felkaptam a köntösömet.
 Harry csak mosolyogva figyelte, ahogy szenvedek az összekötésével. Liam és Zayn nem volt olyan akit ne lehetett volna kirobbantani az ágyból még Louis se pedig azt hittem ő lesz a legrosszabb, de kezdjük az elején. Liamhez beérve az volt az első, hogy ráléptem az egyik Toy Story figurájára amitől akkorát sikoltottam, hogy szegény kiesett az ágyból, aztán Zayn aki ruha nélkül feküdt le és a takarója a szoba másik végébe, odamentem megmozgattam a vállát(!) mire ő felriadt és megvádolt, hogy kukkoló vagyok.
Louis békésen szendergett az ágyába odamentem vagyis azt hittem mert nem ő volt az hanem az egyik viaszbábú amit szuvenírként vett. Szerencsére pont akkor jött vissza a rajongói szektatalálkozójáról, szóval megvolt a napi leszidása is és végül Niall akihez úgy kellett berontanom, mert az ajót el volt torlaszolva egy fotellel ami tele volt édesség kosarakkal..Kicsit arrébb kellett pakolnom erre persze Niall is felkelt és nekem ugrott, hogy nem foszthatom meg őt a kincseitől. Igen ők az érett 20 évesek mit ne mondjak, büszkék lehetnek.
Miután mindenki felkelt elmentünk reggelizni, Harryvel kicsit strapáltak voltunk amit a fiúk észre is vettek.
- Hosszú volt az éjszaka?- húzogatta a szemöldökét Louis.
- Nem tudom miről beszélsz- vettem a számba egy paradicsom karikát
- Oh kérlek-nevetett.
Ezután nem nagyon beszélgettünk, de azért Louis mosolyogva szuggerált.A fiúknak még a rendes előadás előtt volt egy főpróba én csak ültem és figyeltem, de a gondolataim néha egészen máshol jártak. Harry a zene felénél rám nézett és fürkészve nézte az arcomat, biztos az gondolja, hogy az este miatt vagyok ilyen félig meddig ez igaz, de nem az ő hibája. Lassan közeledett felém, majd megállt előttem.
- Minden rendben?-kérdezte
- Persze- erőltettem egy mosoly az arcomra.
- Akartál valamit kérdezni, nem lehetne most?
- Nem, majd ha már fent vagyunk a turnébuszon és indulunk tovább.
- Ahogy akarod-mondta és adott egy puszit a homolakomra.
A fiúkkal ebéd-vacsoráztunk, mert ebédet a próba miatt nem tudtak enni vacsorát meg most kell 3 óra múlva fellépés. A stadionba már nagyba zajlott a sürgés forgás a fények beállítása csak annyi volt a baj, hogy a kis sztárjaink eltűntek. Mindenhol kerestük őket, végül a rajongók körében lettek meg.
- Most komolyan?- lihegtem a térdemre támaszkodva
- Muszáj volt- nézett rám boci szemekkel Louis
- Vissza kell mennetek mindjárt kezdődik a műsor.-mondtam
- De ezeknek a lányoknak már nem jutott jegy.- nézett szomorúan Niall
- Sajnos nem tudtunk ellene mit tenni fiúk, menjetek be-mondtam
A lányok nagy kiabálásba kezdtek mert elvittem a  fiúkat, a fiúk pedig szomorúan visszamentek az öltözőbe. Az este remekül sikerült még 3 ráadás számot is leadtak annyira jó volt a hangulat. Hamar összepakoltunk és mentünk is volna a buszra, de Niall kitalálta ő nagyon éhes és enni akar a mekibe.
- Késésben vagyunk mert leadtatok még 3 számot, szóval igyekezz Niall- tettem le az asztalra a tálcát.
- Én azért sajnálom azokat a lányokat-mondta Liam
- Igazad van-mondtam- Kitudja mikor mentek oda vissza.
- Megyünk-nézett rám Harry
- Nem hiszem, hogy legközelebb együtt leszünk itt.-néztem rá kissé elpirulva.
- Miért is?- nézett komoly tekintettel rám Louis
- A turné után azt hiszem hazautazok és elvégzek egy kurzust.
- Ugye most csak viccelsz?-fordult felém az egész testével Harry
- Nem, már mondani akartam csak eddig sose volt alkalmam.
- Akkor miért feküdtél le velem?
- Mert szomorú voltál Taylor miatt azt hiszem- mondtam és a fiúk nevetésbe törtek.
- Hogy Harry Taylor miatt legyen szomorú az kizárt- fogta a hasát Zayn
- Nem érte, de hiszen ő az a lány akibe nagyon szerelmes.
- Nem éppen-mondta Liam
- Az a lány te voltál Ana nem hiszem el, hogy még erre se jöttél rá.
- Ezt nem értem-mondtam.
- Téged szeretlek Ana csak téged, ahogy megjelentél előttem és közölted hogy az unokahúgom meghalt kioktattál azután úgy éreztem itt van az a lány aki kell nekem.
- Meghalt az unokahúgod.?- néztem rá rémülten
- Most nem ez a lényeg.
- Matt erőszakolt meg:
- Igen-vágta rá Harry, mire a fiúk arca teljesen eltorzult.
-Értem-álltam fel az asztaltól- Majd a buszon találkozunk-mondtam és elindultam ki.
A könnyek csípték a szememet erős akartam lenni, de nem tudtam miért akarok egy olyan férfihoz menni aki megerőszakolt. Mi okom lenne rá, vajon megfenyegetett és pont ekkor kaptam egy sms-t Mattől, hogy nagyon szeret, nem tudom mit higgyek. Azt is nehezemre esik felfogni, hogy én vagyok az a lány akibe szerelmes Harry és miatta vesztek össze. Azt mondják a tudatlanság áldás, szerintem ez egyáltalán nem igaz. Félek, hogy az emberek hazudnak mert nem tudok semmit.
- Megkeresem Taylort- mondtam ki, mire az emberek az utcán úgy néztek rám, mint aki nem normális, hogy magába beszél.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése