2013. június 7., péntek

Huszonhatodik rész.

music.

- Sajnálom-mondtam miközben a szánk elvált egymástól
- Én sajnálom-zárta be a kocsinak az ajtaját.
 Nem szóltunk egymástól csak csendben besétáltunk az ajtón ő a konyhába én a szobába. Nekidőltem az ajtónak és lassan lecsúsztam a padlóra. A szívem olyan hevesen vert, mintha hazáig futottam volna nem pedig kocsival jövök. Össze kellett magam szednem mert holnap indult a turné első állomása kipihentnek kellett lennem. Lezuhanyoztam összedobáltam a bőröndbe a cuccomat és lefeküdtem aludni, de egy ideig csak forgolódtam, tévét néztem vagy éppen kiálltam az erkélyre. Matt és Harry járt az eszembe meg, hogy vajon milyen lehet az a lány aki miatt összevesztek. Esetleg ismerem csak nem emlékszem és ekkor bevillan egy szőke hajú lány, igen ő ott volt a kórházba és Harry kirángatta ő lesz az. Belé volt szerelmes Harry és Matt ebbe biztos vagyok, ezzel a gondolattal merültem mély álomba.
Reggel Louis azzal ébresztett, hogy beugrott mellém az ágyba és elkezdte fogdosni a seggemet.
- Mit csinálsz?-ugrottam fel
- Azt hittem anatómiai gyógypárna- mosolygott huncutul.
- Anatómiai a jó édes....-nem fejeztem be a mondatott.
- A jó édes mim?-jött közelebb
- Semmi-sóhajtottam és kikeltem az ágyból
- Már nem is káromkodsz ez így nem is vicces- húzta a fejére a takarómat.- Hii mi ez a szag csak nem-kukucskált ki alóla
- Louis Tomlinson kifelé a szobámból- mutattam az ajtó felé.
- Megyek asszony ne kiabálj kora reggel-rohant ki nevetve
Minek néz ez engem, mindig ilyen szemtelen volt ez a gyerek vagy most mit akar ezzel elérni.
Megmosakodtam felöltöztem és a nappaliba már mindenki ott volt.
- Elmegyünk enni valamit?-kérdezte hasát simogatva Niall
- Majd a repülőn eszel-vágta rá Zayn
- Addig nem bírom ki- hisztizett.
- Csinálok neked gyors egy szendvicset jó?-mentem be a konyhába
- Az én hősöm-futott utánam.
Csináltam egy gyors szendvicset Niallnek azonnal neki is látott, nem telt 2 percbe. Ezt hívják feneketlen gyomornak azt hiszem. Paul vezetett a repülőtérre ahol sikítozó lányok vártak minket mit is vártam, de egy kicsit megrémisztett.
- Jól vagy?-állt meg mellettem Harry
- Persze csak egy kicsit megrémisztetett ez a nagy tömeg.-ismertem be
- Nem lesz semmi baj, gyere ide-húzott magához majd a kezét áttette a vállam felett és így mentünk a repülőhöz. Glasgow annyira nem volt messze, mint mondjuk majd Sydney lesz de azért kordában kellett tartania  fiúkat. A repülő út csendesen telt mikor megérkeztünk egy szem lány nem volt a reptéren. Lehet, hogy paranoiás vagyok, de ez csak nekem tűnt fel. Mikor már majdnem a szállásunknál voltunk hirtelen sikoltozást hallottunk. Több mint kétszázezer lány futott a kocsi után a kocsi mellett és előtt.
- Kezdődik-nevetett fel Liam ekkor még nem tudom miről beszélt, csak miután egy lány ugrott a kocsi tetejére a másik pedig nekivágódott a mellettem lévő ajtónak.
Reflex szerűen Harry nyakába ugrottam.
- Ne félj ez már megszokott-mosolygott rám azzal a kisfiús mosolyával én pedig csak bólintottam.
A szállodánál kétajtós szekrény típusú rendőrök és biztonsági őrök álltak. A lányokat nem volt könnyű visszatartaniuk fél lábbal benn voltunk mikor láttam, hogy az egyik biztonsági őr meglök egy alig 8 éves kislányt aki a földön elterül és a nagyobbak pedig tapossák. Farkas törvények mennek, de az emberek akkor is figyelhetnének egymásra. Harry észrevette, hogy mit nézek majd a fiúkkal odaindultak.
- Emberek-kiáltotta el magát Zayn- Nyugodjatok meg és figyeljetek egymásra.- mondta miközben Harry és Louis segítettek a kislánynak Liam és Niall pedig próbálta csitítani a népet, kisebb-nagyobb sikerekkel.
A kislányt bevittük a szállodába ahol elláttuk a sebeit és a srácokkal még képet is csinált, majd felhívtuk a szüleit mert mint kiderült ellógott a suliból. Louis lepacsizott vele, Liam pedig nem nézte jó szemmel ezért tarkón vágta Louist.
- Többet ne lógj a suliból jó?-nézett rá Liam
- Rendben-bólintott a kislány, majd elvitték a szülei.
- Szóval akkor a mai nap pihenő holnap pedig délelőtt próba és este műsor- olvastam fel a menetrendet.
- Jó lazítsál már-karolta át a vállam Louis
- Menj és pakolj ki, mindenkit ellenőrizni fogok- néztem bele a szemébe.
- Igen is anyu-nevetett majd felment a szobájába.
Én is így tettem a szobám hatalmas volt minibárral, hatalmas szekrény, fürdő, francia ágy minden ami kell. Nagyon nem pakoltam ki a ruhákat csak ami, majd kell mert holnap ahogy vége az előadásnak turnébuszba fogunk lakni.Össze leszek zárva 5 fiúval hát csodás, bár tudom, hogy egy rajongó mindent megtenne, hogy a helyembe legyen.A gondolatmenetemet hangos csörömpölés törte meg, kirohantam és azt vettem észre, hogy Niall egy zacskó édességet gyömöszöl a szájába Liam még segít is neki. Zayn képeket csinál röhögve és a legrosszabb Louis a fején egyensúlyozva,rettentően drága kerámia csészéket tart és Harry ahogy el akarja venni majd az 5. csésze ami a földön landol Loui pedig elfut.
- Ti normálisak vagytok?-kiáltottam rájuk- Mégis ki fogja mind ezt kifizetni?
- Te-röhögött Niall, míg meg nem látta, hogy én tettem fel a kérdés
- 5 percetek van, hogy mindent rendbe tegyetek itt.
- Minek nézel keramikusnak, hogy ezt rendbe hozzam?-kérdezte Harry
- Nem, de okosok vagytok megoldjátok, 5-perc-mutattam az órámra majd ott hagytam őket.
Hallottam, ahogy sürögnek-forognak odakint több időt hagytam neki és sikerült rendet tenniük, vagyis azt hittem míg a szőnyeg alatt nem találtam pár szilánkot, morzsát, papírt. Nem szóltam inkább semmit este az egész csapat együtt vacsorázott az étterembe és az se volt egyszerű program.
Illedelmesen elfoglaltuk a helyünket, mindenki csendben eldöntötte, hogy mit kér.
- Választottak- jött oda a fiatal pincér mosolyogva.
- Igen-válaszoltam kissé elpirulva, Harry a szemével eléggé szúrta a srácot
- Kezdjük Niallel-mondta Liam
- Jó-tapsolt Niall- Kérek Tyúkhúr levest,Füstölt pisztráng céklás tormahabbal,Friss házi sajt grillezve, mogyorós uborkasalátával és barnarizzsel,Fogasfilé korianderes-gyömbéres káposztával,Szarvascomb vadas mártással és burgonyafánkkal,Házi krémes gyümölcshabbal,Kistücsök sajtmanufaktúra szelekció-t-fejezte be a felolvasást a pincér pedig úgy körmölt mintha éppen a gimnáziumba lenne mondjuk történelem órán.
- Akkor ez lesz önöknek- tette el a noteszét mikor Harry megszólalt-
- Ez csak az övé-mutatott a szőke hajú ír srácra
A pincér nem tudott mit mondani inkább csendben leírta, hogy mi mit kérünk és elindult leadni a rendelést. Nekünk hamar megérkezett a rendelés Niallnek pedig mindent egyesével hoztak ki, sőt még egy asztalt össze kellett tolnunk mert nem fértünk el és végül ő előbb fejezte be mint mi.
- Mehetünk?-kérdezte Paul
- Igen-álltunk fel nagy nehezen az asztaltól.
A lakosztályomba érve lefürödtem, kontyba összekötöttem a hajam és már készültem a lefekvéshez mikor Harry berontott.
- Kiabáltál?-kérdezte
- Nem- néztem rá meglepetten
- Pedig teljesen úgy hallottam-mondta- Mindegy akkor-indult volna ki
- Várj, nem akarsz beszélgetni?-
- Van időm még- mondta és leült velem szembe az ágyra, én pedig addig kifestettem a körmöm. Először nem is szóltunk egymáshoz csak nézte, ahogy körömlakkozok, majd megszólaltam.
- Hiányzik az a lány?
-Igen-nézett a szemembe
- Miért nem keresed meg?
- Mert teljesen értelmetlen-sóhajtott.
- Lefeküdtetek?-csúszott ki a számon, Harry meglepődve de válaszolt.
- Igen és nagyon hiányzik az érintése.
- Harry nem tudom miért,de enyhíteni akarom a fájdalmadat tudom, hogy az a szőke lány a kórházból miatta vesztettek össze Mattal,de talán egy kicsit jobb lesz-ültem az ölébe és elkezdtem csókolni
-  Nem ő -kezdte, de nem engedtem, hogy befejezze.
- Nem tudom mit érzek Matt iránt, de mosta mi itt történik az köztünk marad ígérem- húztam le a pólóját majd ledöntöttem azt ágyra.
Egy ideig csak bábuként feküdt alattam, majd felhúzta a hálóingem és megmarkolta a combomat a nyakam szívogatta, majd rátért a számra. Mintha éppen tévét néztem volna beugrottak képek, erőszak Matt, csók egy üzenet...Matt megerőszakolt?





3 megjegyzés:

  1. Remélem Annek minden az eszébe jut! :-D
    De akkor is nagyon jó! *-*

    VálaszTörlés
  2. Eddig ez a kedvenc részem. Annyira jól megírtad az egészet és a többiek is nagyobb szerepet kaptak. Imádtaaaaaam. Az új kinézet valami hihetetlenül szép. És végre mi is tudunk kommentelni amit külön köszönök. :D<3

    VálaszTörlés
  3. Szia:) Imádom a blogodat,nagyon jól írsz.Ez a fejezet is asdfghjkl lett*-*
    Vár rád nálam egy díj!;)
    http://www.summeroflove1dfanfic.blogspot.hu/2013/06/dij.html?m=1
    Xx ~Anne N. J.~

    VálaszTörlés