2013. május 24., péntek

Huszonnegyedik rész

music.


A fejem hasogatott, és a hátamat a hideg padló nyomta.Kinyitottam a szemem és egy mocskos kis pincébe voltam a kezem és a lába összekötözve.
- Hát felébredtél!-szólalt meg egy ismerős hang.
- Ki vagy és mit akarsz?-kérdeztem
- Nem is mersz meg kislány?-jött ki a fénybe,de az arcát maszk takarta.
- Linda?-hunyorogtam
- Jobban mondva L.-tette karba a kezét
- Mit akarsz tőlem?
- Sok mindent, de előtte mesélj hogy vagy?-nem láttam az arcát, de éreztem azt a lenéző hangnemet.
- Jobban lennék, ha nem hazudtál volna a halálod miatt és most nem lennék megkötözve- ültem fel.
- Még mindig nem jöttél rá igaz?-kérdezte kacagva
- Mire kellene?
- Nem Linda vagyok kislány, az a lány valahol a tenger fenekén foszladozik-mondta úgy, hogy a gyomrom is felkavarodott.
- Akkor ki vagy?-kiáltottam rá.
- Majd megtudod-jött elém- És jobb ha nem kiabálsz, mert a kisujjamat se kell megmozdítanom és már alulról szagolod az ibolyát.- Josh figyelj a kis ribire-mondta majd otthagyott és egy körülbelül 2 méter magas férfi lépett be az ajtón.
Elhelyezkedett a velem szemben lévő széken és csak nézett. Körülnéztem, de egy árva ablakot se találta, esélytelen, hogy Matt és Harry rám találjanak most mit is fogok csinálni több ezer kérdőjellel.

Harry szemszöge:

Matt barátja az a tipikus kocka volt, de amíg megtalálja nekem Lindát az se érdekelne ha valami maffia vezér lenne.Leültünk az asztalhoz és vártunk, majd a billentyű csapkodását egy pisztolylövés és egy sikoly szakította meg. Azonnal a képernyőre néztünk, és láttuk ahogy Ana-t elhurcolják, mire kiértünk már késő volt. A számítógép zsenink a kocsi Gps-ét követve le tudta nyomozni, hogy hova mentek.
- Nem kellene rendőrt hívnunk?-kérdeztem miközben beültem az anyósülésre Matt mellé.
- Mark készenlétben van folyamatosan tudjuk tartani vele a kapcsolatot, ha balhé van azonnal jelez.
Legalább 3 órás volt az út, de végül elértünk egy régen nem használt raktárat talán.Az adrenalin csak úgy tombolt bennem, az ujjaim elfehéredtek, hogy egész úton ökölbe volt a kezem.
- Nem ronthatunk be, ezért kell valami terv-mondtam
- Én elterelem a figyelmet, te addig kihozod Ana-t de ha csak egy újjal is hozzá mersz érni, nagyon megbánod-nézett rám Matt.
- Szerintem nem tőlem kellene féltened-mondtam persze ez nem volt igaz hisz én már elég sok mindent tettem amit nem kellett volna.
Matt filmbeillően berontott és elkiabálta magát , hogy hol van Ana 3 őr azonnal a nyomába eredt én pedig be tudtam osonni. Olyan sötét volt, hogy az orrom hegyéig nem láttam próbáltam tapogatózni, míg végül elértem egy ajtót ami hangos nyikorgással nyílt ki. Egy maszkos ember volt benn és Ana aki a földön feküdt mozdulatlanul.
- Szia Harry- fordult felém az alak.
- Mit csináltál vele?-csaptam be az ajtót.
- Azt amit megérdemelt, kedves.
- Ki a fene vagy te?
- L.
- Te nem lehetsz Linda, ő neki nem ilyen a hangja.
- Bizony, hogy nem lehetek Linda-húzta le a maszkot
- Taylor?- ott előttem az a lány akivel lassan 1 éve voltam együtt és ott volt majdnem holtan az a lány akit szeretek.
- Meglepetés-vigyorgott
- Linda nem is létezik?
- Persze, hogy nem mindent én írtam, mindent!-tette a  hangsúlyt a mindenre
- Miért?
- Mert ide jött ez a kis csaj és teljesen elvett tőlem, még most látom ahogy ránézel vagy épp amikor együtt voltatok.
- De azt hittem barátnők vagytok?
- Azok is voltunk, míg te nem őt választottad helyettem-kezdett el járkálni.
- Nézd csak meg-intett a fejével a lány felé
Odafutottam Ana-hoz, a lány teljesen ki volt hűlve, az arca és a keze tele volt zúzódásokkal az ajka be volt repedezve.
- Josh egy kicsit kezelésbe vette-mondta nevetve Taylor.
- Te megörült-fogtam meg a lányt a ruhájánál-Hogy tehettél ilyet, ugye tudod, hogy ezt nem fogod megúszni?
- Ha beköpsz, akkor én elmondom, hogy megerőszakoltad- vigyorgott, kintről pedig hallani lehetett a szirénákat- Gondolj bele nem csak a te életed tenném tönkre hanem a srácokét is, ugye nem akarod?- nézett a szemembe és ellenkedtem.
Igaza volt teljes mértékbe ha most itt tartom elmondja miket tettem a fiúkat is rántom magammal és ezt nem tehetem velük, sőt Ana-ra is rászánnálak az újságosok vagy rosszabb esetbe engem is belekevernének az emberrablásba.Taylor eltűnt a hátsóajtónál én felkaptam Ana-t és elindultam kifelé. A mentőautó már ott várt és azonnal be is vitték a kórházba.
- Találkoztál valakivel?-kérdezte Matt lihegve
- Nem a földön feküdt-mondtam
- Menjünk be utána-mondta Matt, majd beszálltunk a kocsiba és követtük a mentőautót.

Anastasia szemszöge:

Nem tudom mozgatni a kezem se a lábam. Nincs életerőm a szemet nem tudom kinyitni.Valaki fogja a kezem és beszél hozzám,de a hangok elmosódnak. A szemhéjam ollómként nehezedik rám, fel kell ébrednem csak ezt tudom kántálni magamba,de még mindig nem megy,újra mély álomba merülök, a gépek csipogása kelt fel ismét.A szemem résnyire kinyitom, valaki ott ül mellettem. Barna, göndör hajú srác simogatja a kezem. Rám néz mosolyog és mond valamit, nem értem.Kezébe fogja az arcom és nyom egy puszit a homlokomra, mit akar ő tőlem, nagy nehezen beszédre nyitom a szám.
- Te ki vagy?-préselem ki a hangokat 
- Harry vagyok Ana- mondta a tekintete rémülettel teli.
- Ki azaz Ana, milyen Harry?- nézek rá furcsán, fehér szoba bántja a szemem, lecsukom és újra elalszok.
Nem tudom mennyi idő telhetett el, de felébredtem egy lány hangjára. Szőke volt magas és csinos, a fiú kiabált vele. Rám néztek a lány gúnyosan mosolyog a fiú aggód tekintettel néz, majd kirángatja a lányt. Bejön egy magas barna hajú fiú, kék szemei vannak. 
- Szia kicsim- ad egy puszit a számra, megijedek.
A másik fiú ront be, elkiáltja magát- Nem emlékszik!- ki nem emlékszik mire.
- Ugye nem?- néz rám a kék szemű srác
- Mi nem?- nézek rá
- Emlékszel rám igaz?
- Kellene?-nézek a göndörre.
- Matt vagyok és én vagyok a vőlegényed Ana-fogja meg a kezem.
Vőlegény az mi és ki az az Ana még mindig? Harry azt hiszem így hívta magát, megsemmisülve néz ránk.
- Vőlegény?-kérdezi
- Megkértem Ana kezét-mondja Matt, de nem néz rá Harryre.
Mi folyik itt? Miért nem tudom kik ezek és miért mondanak nekem ilyeneket, hogy kerültem én ide....valaki segítsen!!!
    

3 megjegyzés: