2013. május 17., péntek

Huszonharmadik rész.

Extra hosszú és extra +16- os részt hoztam nektek :) Mivel mostanában nem éreztem, hogy jó részeket kapnátok plusz az előzök nagyon rövidek voltak. Jó olvasást !:)

music.

Reggel elképesztő fejfájással keltem a szememen mintha 6 tonna mázsa lenne vagy valaki fogná le, hogy ne tudjak felkelni, de erőt vettem magamon és kinyitottam az óra reggel ötöt mutatott ennyit számít az időeltérés Anglia és Amerika között. Matt csendesen szuszogott mellettem félig kitakarózva, gondolom eléggé melege lehetett bár ő azért hozzá van szokva hisz a fél életét New Yorkba tölti.
Óvatosan megsimogattam az arcát amire ő is felkelt és megvillantotta a csodás mosolyát.
- Jó reggel szépségem- nyújtózkodott. 
- Neked is- bújtam közelebb hozzá.
- Nem fáj a buksid?- simogatta a fejem
- De eléggé- vallottam be- Sok rossz és szégyentelen dolgot csináltam?-néztem ártatlanul Mattre.
- Elviseltem őket-vigyorgott.- én pedig fülig vörösödtem.
- Ma átjön egyik itteni barátnőm, nem gond?
- Nem úgyis apukád elakar vinni városnézésre.- adott egy puszit a számra.
- Akkor nem jössz haza, jó volt veled-mondtam 
- A síromra meg ez kerül: Fatal error. System shut down
- Te bolond vagy-nevettem el magam.- Még aludjunk egy kicsit vagy menjünk el a kedvenc éttermembe reggelizni-vigyorogtam.
- Miért érzem úgy, hogy ez célzás volt?-feküdt rám.
- Hát akkor jól érzed-karoltam át a nyakát.
Egy ideig csak néztük egymást, majd lassan a kezem a hátára csúsztattam és kicsit belemélyesztettem a körmöm. Elkezdte csókolgatni a nyakam, majd egyre haladt lefelé.
- Este lefeküdtünk?-kérdeztem egy hosszú sóhaj után.
- Igen, lefeküdtünk aludni.- mosolygott rám szemtelenül.- De valamit be kell jelentenem- csúszott kicsit feljebb, hogy a szemébe tudjak nézni.
Eszembe jutott a gyűrű, de gondoltam az nem így akarja megkérdezni és remélem nem mondtam semmit míg részeg voltam.
- Megkaptam Christian Grey szerepét- vigyorgott.
- A Szürke Ötven Árnyalatból- ugrottam fel.
- Igen
- Ezt nem hiszem el,úristen.-kezdtem el sikoltozni örömömbe.
- Jobban örülsz neki mint én.-ölelt át
- Ez egy nagyon jó szerep még híresebb leszel és a könyv is fenomenális bár egy kicsit, érdekes de imádom az egyik kedvencem.
- Christian miatt?-vette a lapot, hogy miért örülök ennyire.
- Igen-pirultam el
- Gondoltam, na menjünk reggelizni.- kelt ki az ágyból, de visszarántottam.- Na mi az?
- Miért nem feküdtünk le?
- Mert részeg voltál?!
- Akkor pótoljuk be- húztam közelebb magamhoz.
- De nem most- szállt le rólam
Kikeltem az ágyból és én is elkezdtem készülődni nem értem, hogy Matt miért nem akar velem mostani, de ma ráfogom venni. Míg ő fürdött én addig felmentem a nettre megnéztem az emailem és 15 üzenet jött Harrytől,egy infó miszerint Harry és Taylor szakítottak és legalább 6 Taylortól. Taylor csak sírt pár sort, hogy nem érti ez hogy történhetett meg, hogy nem terhes és Harryvel ezen összekaptak miszerint csak hazudott. Harry olyan üzenetek írt, hogy nagyon sajnálja és hogy hívjam fel vagy írjak vissza mert meg kell találnunk L-t kapott üzenetet miszerint  kiadja az újságnak miszerint engem megerőszakolt.Az utolsó üzenet ma hajnalban érkezett.
Harry Styles: Holnap délkörül érkezem, anyudék tudnak róla. 
Nem tudtam, mit mondjak rá nem akartam elrontani a napunkat Mattel így inkább úgy döntöttem, majd csak este mondom el neki. Elmentünk a kedvenc éttermembe ahol még mindig Rosa mama dolgozott persze egyből felismert és nekem a szokásosat kérte, vagyis extra nagy adag palacsinta, csokisziruppal. Matt nem tudott rá mit mondani, igazából hozzászokott, hogy sokat eszem. Ő csak szokásos amerikai reggelit kért.
- Apu mikor mondta, hogy menjetek el városnézésre?- kérdeztem a 6. palacsintámnál tartva
- Mikor reggel lementem vízért, pont kint volt és beszélgettünk.
- Miről ha szabad tudnom?- kíváncsiskodtam
- Hogy mikor ismertelek meg, meg hogy lefeküdtünk-e már persze erre mondta reméli a válasz nem.
- És mit mondtál?- faggattam tovább.
- Azt, hogy ha éjjel esetleg sikoltozást hallanak az nem azért van mert piszkos dolgokat csinálunk, hanem mert éppen a lábkörmödet vágom.-mondta teljesen komoly arccal.
- Most ez komoly?-nevettem el magam úgy, hogy a palacsinta ki is esett a számból.
- Fő, hogy nőies vagy- nevette Matt.
Így folytattuk tovább a reggelit Matt néhányszor lenyalta vagy inkább már csak szólt, hogy tiszta csoki vagyok.Hazaérve apu már útra kész volt én pedig segítettem főzni anyunak. Dél körül átjött Meggi, nagyon örültem neki mert Linda után már csak ő maradt nekem, persze voltak barátaim de ők csak amolyan kamu barátoknak tűntek. Megpróbáltunk bepótolni jó pár hónapot, kiderült, hogy nekem van barátom Meggi pedig nemrég szakított. Matt és apa 3 fele már haza is ér, gondolom elunták magukat vagy sok volt a fotós.
- Sziasztok-mondtam egyszerre Meggivel.
- Hali- intett Matt apa pedig csak bólintott.
- Matt ő itt Meggie Gilbert, Meggi ő itt Matt- mutattam be egymásnak őket.
- Sok jót hallottam már rólad- mondta Meggi és le se vette a szemét Mattről.
- Én nem sok mindent hallottam csak, hogy jóban vagytok-mondta Matt miközben leült mellém.
- Hozok valamit inni-mondtam és kimentem a konyhába.- Mennyire gáz, hogy féltékeny vagyok a barátnőmre. Gyors csináltam frissen csavart narancslevet és lehet kicsit több időt töltöttem a konyhába, mert Matt utánam jött.
- Minden rendben?- kérdezte
- Persze- mondtam, miközben öntöttem az innivalót. 
- Lehet nem illene ilyet mondanom, de nem szimpatikus a barátnőd.
- Miért?-néztem rá
- Hát, eléggé nyomulós.
- Csak szerelmi bánata van ennyi-mondtam és elindultam vissza a nappaliba.- Bocsi csak már rég csináltam ilyen narancsot-tettem le az asztalra.
Az este toábbi részében jól elbeszélgettünk hárman, bár Meggi néha elég érdekesen megérintette Mattet tudom, hogy igaza volt, de tényleg csak ő maradt már nekem nem bánthatom meg, igaz ha tényleg rámozdulna Mattre azt nem tűrném el. Este lefürödtünk és néztünk egy filmet ideje volt, hogy elmondjam Mattnek Harryt.
- Valamit el kell mondanom- néztem rá.
- Halljuk- mondta, de a szemét nem vette le a tv-ről.
- Harry holnap ide jön.
- Tudom!- vágta rá Matt.
- Honnan?- néztem rá kissé meglepődve.
- Írt egy üzenetet, csak megvártam míg szólsz.-mondta és láttam, hogy magába mosolyog.
- Te szemét- ütöttem rá egy kicsit a mellkasára. 
- Szereted a szemét férfiakat nem?- döntött le az ágyon.
- Csak Christian Grey-t-mondtam durcásan
- Az én vagyok.- csókolt meg.
Nem mondtam semmit inkább csak elvesztem a csókjába.Puha ajkai az enyémre tapadtak és nyelve bejutást követelt a számba.A kezét lassan végigsimította minden kis zegzugomon  majd a fenekemnél megállt és jól belemarkolt.A lábamat átkulcsoltam a derekán és így hamarabb megszabadulhattam az alsónadrágjától, végignéztem rajta és nem tudom szavakba önteni mennyire kívántam őt.Hasamat végigpuszilva egyre lejjebb és lejjebb haladt, majd kívül a combom belső felére adott hosszú csókokat néhány helyen még nyomott is hagyott. A kezével a mellemet kezdte el simogatni én pedig már a saját sóhajtozásaimtól alig hallottam. Kicsit megemeltem a csípőm ő pedig nevetve megszólalt.
- Milyen perverz kisasszony, csak nem azt szeretné , hogy- vigyorgott, de igen azt szeretném.
Beletúrtam a hajába és kicsit közelebb húztam a testem központjához ahol leginkább kívántam őt, persze Matt nem ellenkezett azért nem feküdt le velem mostanában  hogy kiéheztessen, de nyelve heves munkába kezdett én pedig hangosan felnyögtem.
- Gyorsabban is vághatod a lábkörmömet- mondtam neki kuncogva.
Matt teljesítette a kívánságomat ismét, az ajkamat harapva hol a takarót szorítottam, hol pedig Matt hajába túrtam bele.
- Matt állj-szóltam rá ő pedig kérdően nézett rám.
Feljebb csúszott, de abban a pillanatban ledöntöttem az ágyra és ráültem. Elővette azt a mosolyát amit lehet még életembe nem láttam, olyan kis perverznek tűnt a maga módján.Nagyon lassan belém csúszott és mind a kettőnk száját hangos nyögés hagyta el.Lasú érzéki mozgást végzett, így nagyon közel kerültem a csúcshoz.
- Matt én úgy- kezdtem bele, de nem tudtam befejezni mert elkapott az az euforikus érzés ami ilyenkor a hatalmába kerít. Matt is morgott valamit és éreztem, ahogy belém élvez. Matt lerogyott mellém adott egy puszit a homlokomra majd elnyomott minket az álom.

****

Reggel arra keltem fel, hogy nagyon ki van száradva torkom és ezért gyors leszaladtam a konyhába inni valamit, ahogy indultam volna vissza Harry állt az ajtóban.
- Szia Mucsai lány- mosolygott kisfiúsan.
- Hát te?- léptem egyet hátra.
- Előbb megérkezte- mondta
- Még korán van- néztem a falon lévő órára
- Tudom- vette le a kabátját.
- Várj itt- mondtam
hamar felrohantam Matthez kiugrasztottam az ágyból magunkra kaptunk pár ruhát, majd lementünk Harry addig leült a konyhába.
- Hello-fogott vele kezet Matt
- Szia-viszonozta a kézfogást Harry
Leültünk a nappaliba én addig csináltam egy jó erős kávét és Harry elkezdett mesélni.
- Kiderült, hogy Taylor nem terhes és eléggé összevesztünk majd rá 1 napra jött egy üzenet L-től, hogy elkapnak téged és megvernek-nézett rám Harry- Sőt még el is árulja, hogy mit tettem- nézett mélyen Matt szemébe.- Nem tudom mit kellene tennünk vagy kivel kellene beszélnünk-sóhajtott
- Van egy Hecker ismerősöm, elmehetünk ma hozzá.-vetette fel Matt
- De én is megyek- mondtam
- Megvársz minket a kocsiba, nem szeretném ,hogy begyere oda-mondta Matt,Harry pedig bólintott
- Akkor menjünk rögtön-állt fel Harry.
Hamar összeszedtük a cuccunkat, majd anyuéknak hagytam egy üzenetet a polcon, hogy jövünk vacsira.A kocsiba síri csend volt csak a Gps beszélt, hogy merre kell menni, nem kellet sokat menni, hogy elérjünk egy lepukkant garázshoz egy magas néger pasi állt ott.
- Vigyázz magadra-öleltem meg Mattet.
- Rendben ő itt Joey addig beül veled a kocsiba.
- Rendben-csókoltam meg,
Joey nem nagyon beszélt, bár a volánnál ült beülhetett volna mellém is hátra. Elkezdtem nézegetni a körmöm már lerágtam mikor  egy kéz nyúlt be az ablakon Joey mellett a kezében egy pisztollyal. Időm se volt lereagálni a történteket  sikoltottam egyet, majd valaki kirángatott az ülésről az arcomba nyomtak egy zsebkendőt és ennyi.

6 megjegyzés:

  1. Szereted àm kínózni az embereket hee.:0
    Itt abba hagyni..x_X Eldobom a hajam.
    Nagyoon tetszett!! Utàllak Taylor.. meg L t is. kiv.vok h. ki lesz aaaz.:| durvaaa.
    na de röviden: Izgatottan Vàroom a kövii rèszt.*-*

    VálaszTörlés
  2. OhMyF*ckingGosh! Tudod hol kell befejzni! ✖.✖ Harryt olyan furcsának mutatod ebben a részben. Lehet, hogy csak én gondolom így. De furi. Mindegy. Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  3. Úristen! Nem tudok mit mondani! Köööööööviiiiiiiit!!!!!!!! Gyoooorsaaaan!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Oké, most erre mit mondjak? Már megint olyat alkottál, amire biztos, hogy nem fogadtam volna, vagy számított volna bárki is! Marha jó lett, siess, mert meghülyülök! :$

    VálaszTörlés
  5. Hiperszuper fantasztikus!! *0* ;)

    VálaszTörlés
  6. Hai! Díj nálam! http://shadowfanfictionhu.blogspot.hu/p/prizes.html :) xx

    VálaszTörlés