2013. május 11., szombat

Huszonkettedik rész.

music

Nem tudtam mit akar ezzel Matt, de inkább visszaraktam a helyére.Kimentem a konyhába és gyorsan megreggeliztünk Mattel.
- Minden rendben van?- kérdezte
- Persze-vettem a számba egy falatot.
- Oké, csak olyan csendes vagy-mosolygott
- Reggel van- néztem bele azokba a kék szemekbe.-Szóltál Annenak?
- Igen írtam neki, örült is neki meg nem is.
- Értem.
- Szeretném ha ma elmennénk még egyszer az orvoshoz, de most nem a barátomhoz.-tette le a villáját
- Nem értem miért, nem bízol benne?
- Nem bizalom kérdése, szeretném ha egy tényleg megfelelőbb orvos vizsgálna meg-mondta
- Rendben.
- 8-ra kértem az időpontot.-pötyögött a telefonján
- Gyorsan elintézted- jegyeztem meg, fene egye meg, hogy mindenre rávesz.
Megreggeliztünk, majd beültünk a kocsiba és elmentünk a nőgyógyászhoz.Nem kellett sokat várnunk, de inkább már lettem volna otthon.Az orvos gyorsan megvizsgált és igazából az volt hosszú, hogy megjöjjenek a papírok.
- Jó napot- köszönt egy fiatal nővér.
- Napot- mondtam
- Megjöttek az eredmények a doktornő nem tudott jönni mert el kellett mennie egy sürgős esetre.-mondta- Itt vannak a papírok-adta át
-Nem nagyon értek az ilyenekhez, most akkor lesz babám vagy nem?-kérdeztem, de a hangom kicsit megremegett.
- Nem tudom ki mondta önnek,de nem vár babát, sőt nagyon figyeljen oda az egészségére mert bajok is lehetnek.
- Bajok?
- Hát ha egyszer úgy döntenek az úrral, - nézett a váróba ülő Matt-re - hogy babát szeretnének akkor nagyon oda kell figyelnie az étkezésére mert akár ez miatt mehet is el.
- Meddő vagyok?- néztem rá rémülten
- Nem,dehogyis ne gondoljon ilyen rosszra csak nagyon vékony.
- Rendben-mondtam és elkezdtem öltözni.
Ezt nem értem, ha nem vagyok terhes akkor miért írta L Mattnek, semmi oka nem lett volna.Gondoltam megírom Harrynek de most jobb dolgom is volt annál, mint hogy Harryvel foglalkozzam.Matt nagyon ideges volt, hogy a barátja hazudott nekünk vagy elnézett valamit.Azonnal fel is hívta,de nem vette fel.Kocsival mentünk a repülőhöz majd egy röpke pár órás repülés után már Brooklynba is voltunk.Szeretem ezt a várost, hatalmas mégis otthon éreztem magam.Matt is sokat járt már itt, mikor a filmeket forgatták.
- Izgulsz?-néztem Mattre aki egyre erősebben szorította a kormányt.
- Egy picit-nézett a visszapillantóba.
Fél óra alatt oda is értünk a házunkhoz, azt hiszem anyuéknak nem kis meglepetés lesz.
-Menjünk akkor-fogtam meg Matt kezét, majd az ajtóhoz sétáltunk.
- Várj, én megvárlak itt, menj először te.
- De-kezdtem volna bele,de láttam Matten, hogy izgul, adtam az arcára egy puszit.
Matt visszament a kocsihoz én pedig becsengettem.Anya lisztes kézzel nyitott ajtót majd rám csapta, majd ismét kinyitotta.
- Neked is szia anya-nevettem el magam
- Tényleg te vagy az- ölelt meg és elkezdte simogatni a fejem a lisztes kezével.
- Hazajöttél?
- Látogatóba-javítottam ki.
- Jhon itt a lányunk-kiabált be anyu apunak, intettem Mattnek, hogy két perc bementem apuhoz ő is megszorongatott.
- Be szeretném nektek mutatni a barátom-mondtam
-Még mindig azok a képzeletbeli barátok, de tudom kicsim egy idő után nem akarnak velünk játszani-mosolygott apu anyura.
- Apu igazi hús vér barát.
- Drágám, hol a csúzlim?
- Apuuu- toporzékoltam, mint egy 5 éves.
- Jó hol van?-kérdezte
-Kint vár-mondtam
- Hívd be.-mondta
Kimentem gyorsan Matthez szegény már vagy hússzor leverte a víz, de inkább az verje le mint apa.
- Félnem kell?-kérdezte
- Képzeletbeli barátnak hittek, szóval annyira nem....Mennyire tudsz gyorsan futni?-azonnal megállt és azt hittem sarkon fordul.Végül is nem volt olyan vészes.
- Jó napot, Matt Bomer.-fogott kezet Matt anyuval és apuval
- Jhon Haward ő pedig a feleségem Margaret-mondta
Persze Matt kiszúrta apu zsebébe a csúzlit..(tényleg elő vette), de egész jól bírta az este végére már együtt nézték a meccset.
- Boldognak tűnsz- jegyezte meg anyu
- Az is vagyok-mondtam mosolyogva, miközben Mattet néztem
- Ma lesz a konferencia amin tudod mindig részt vettetek Lindával menj el rá Mattre.
- Igaz, úgyis rég jótékonykodtam.
Matt bele is ment, lefürödtünk persze kicsit körülnézett a régi szobámba.
- Amúgy félnem kellene, hogy ennyi poszter van rólam?-nevetett
- Inkább örülj neki-öleltem át a meztelen felső testét.
- Örülök neki-karolta át a derekam.- Apukád nagyon jó fej, párszor beoltott.
- Csak így méri fel a terepet-mondtam
Elkészültünk és már úton is voltunk a jótékonysági estére.Mikor odaértünk az ajtóban egy magas 30 éveiben járó férfi állt
- Jó estét a nevem Matt Bomer ő pedig Anastasia Haward
- Matt ez egy név nélküli konferencia.
- Akkor én nem Matt Bomer vagyok ő pedig nem Anastasia-mondta mire belőlem meg a férfiből is kitört a nevetés.
Az este nagyon jól telt rengeteg műsor volt és Matt nagyon sok pénzt adományozott, már kezdem azt hinni, hogy az összes vagyonát odaadja. Elkezdtem csókolgatni a nyakát, mikor éppen egy bűvész műsor ment.
- Mit csinálsz?-kérdezte,de nem vette le a szeméről az előadást.
- Túl sokat költöttél, így köszönik meg az adományt.
- De remélem csak nekem-mondta és rátette a kezét a combomra.
- Menjünk haza-fogtam meg a kezét
Illedelmesen elköszöntünk és bevágódtunk a kocsiba, mind a kettőnket égettet a vágy.
- Fordulj be ide-mutatta a park felé
- Mi a baj?- állította le a motort.
Szó nélkül rátapadtam Matt szájára és átmásztam, hogy beleülhessek az ölébe.Elkezdtem csókolgatni a nyakát ő pedig felnyögött.
- Mennyit ittál?-nézett rám komoran
- Csak vodka narancsot, pár üveg pezsgőt és egy kis whisky-t.
- Irány haza-visszatette az ülésemre becsatolta az övem.
- Miért nem használod ki a helyzetet?-kérdeztem durcásan
- Mert részeg vagy és nem kell ahhoz innod, hogy elcsábíts plusz bűzlesz.
Bekapcsolt egy nyugtató zenét és becsuktam a szemem, hazaérve felvitt a lépcsőn és szégyellem magam,de fogta a hajam miközben hánytam, majd lefürdetett még egyszer megmostam a fogam és bedugott az ágyba.
- Matt mi az a gyűrű a szekrényedbe?-kérdezte kuncogva
- Nem illik turkálni, még ha együtt élünk akkor se-húzta rám a tarkót-
- Mond el-nyüstöltem
- Jó elmondom, mert úgyis elfelejted holnapra, mikor elvoltam filmet forgatni és te ugye megcsaltál Harryvel, akkor vettem mert meg akartam kérni a kezed, de nem volt a legjobb időpont.
Meglepettség, elalvás..béke!






6 megjegyzés:

  1. uhhh..hàt nem tudok mit mondani. imàdom.<3
    ès örülök,hogy Ana nem terhes! *-*
    Izgatottan vàrom a folytatàst.! :3

    VálaszTörlés
  2. Egy szó: fantasztikus!!! *-* :3

    VálaszTörlés
  3. Woooow! "Naccerű" lett! Sok-sok c-vel! Annyira nagyon jó. :D nagyon-nagyon szeretem! Siess! ahhhj! #you are so amazayn! :DDDD sieeees

    VálaszTörlés
  4. :O. Megkérni a kezét?! o.O De Ana Harryt szereti, vagy már nem vagy mi van teljesen belegabajodtam. Ezt direkt ilyen kacifántosra csinálod?

    VálaszTörlés
  5. ÁÁ de aranyos elolvadok! na jó azért nem de nagyon jó lett!


    **Tamara**

    VálaszTörlés