2013. május 3., péntek

Huszonegyedik rész.

Haliho, ne haragudjatok, hogy rövid lett a rész de a sulimba sulinap volt (kalandparkba) ma pedig projekt nap szóval be voltam teljesen táblázva meg persze az év végi hajrá...de remélem azért nem lett olyan rossz :)

music.


Kinyomtam a telefonom és Harryre bámultam,aki üres tekintettel nézett rám. Nem tudom mit gondol és ez felbosszant, én most legszívesebben kiugranék az ablakon. Nem tudok örülni annak,hogy babát várok,mert tudom,hogy Taylor álomvilágba ringatja magát és bármit mond Matt akkor is látni fogja Harryt a babában.
- Ana én-kezdett bele Harry de nem tudta fojtatni.
- Szedd össze magad Harry,megoldjuk- fogtam a kezem közé az arcát.
Harry bámult rám, de nem mondott semmit csak nézett és nézett.Már azon voltam, hogy ülve elaludt mikor olyan történt ami az egész történetet megváltoztatja.Vajon miért történt ez? Ahogy megszületünk a sorsunk már akkor megpecsételődik és egy hatalmas 800 oldalas könyvbe van beleírva, aranybetűkkel vagy a másik változat, hogy minden a véletlen műve, bár ezt kétlem.
- Ana én ezt nem csinálhatom-szólalt meg- Nem lehetek a gyerek apja.
- Tessék?
- Taylor a barátnőm nem lehetek veled.
- Ezt nem értem.
- Nem fogok felelősséget vállalni a gyerek miatt,bármit csinálhatsz vele, de nem lehetek veled mert nem vagy híres.- állt fel
- Ezt most nem értem.-dadogtam
- Vége Anastasia, a kapcsolatunknak egy senki vagy a celeb világba és ez csak rontaná az imadzsem, hogy felcsináltalak.
Köpni-nyelni nem tudtam Harrynek erre a monológjára.
- Jobb ha most megyek-mondta és kiment az ajtón
Bámultam magam elé és néhány kósza könnycsepp indult útjára.Vártam,hogy leérjen az arcomon és figyeltem az ajtót vártam, hogy Harry visszajöjjön és azt mondja "csak vicceltem baba", de nem így lett, viszont Matt huszonháromszor hívott.
- Szia-szóltam bele a telefonba.
- Indulok haza a következő géppel- mondta és lerakta.
Olyan Deja Vu érzésem volt, összepakoltam a cuccom és mentem Matthez. Fogalmam sincs, hogy ezt hogyan fogjuk megoldani.


Taylor szemszöge:

- Minden a terv szerint halad?- kérdeztem az Petert
- Természetesen, úgy tudják,hogy összekevertük a papírokat ami persze nem igaz.
- Nagyon helyes,tudod,hogy L nem örülne,ha bármi probléma lenne a tervébe.
- Addig nem lesz míg máshova el nem mennek megnézetni, vagy ugye nem fog nőni a hasa.
- A többit csak bízd rám.- szóltam bele erőteljesen a telefonba
- Démonok vagytok, átvered az állítólagos legjobb barátnődet.
- Lefeküdt a pasimmal-jutottak eszembe a képek amiket láttam aznap este.
Ahogy Harry élvezi Ana testét, ahogy velem sose szeretkezett. Peter nem mondott semmit csak kinyomta a telefont. Ott álltam a házamba teljesen egyedül és ki voltam éhezve a bosszúra..., de nem csak én, hanem L is.

Anastasia szemszöge:

Visszaértem Matt házába ő pedig már ott volt.
- Mégis hol a fenébe voltál?- kiáltott rám
- Harryéknél-dobtam le a táskám
- Minek voltál ott?
- Matt én, nem-kezdtem bele de láttam,hogy a mellkasom nézi- Ez nem az amire gondolsz-mondtam
- Végül is az ő gyerekét hordod mert megerőszakolt és még utána gondolom le is feküdtél vele.
- Pont akkor hívtál.-motyogtam
- Whopsz bocs, faszom-fordult el.
- Matt figyelj szeretlek, de még nem vagyok szerelmes és egyszer se tudtam elmenni.-túrtam bele a hajamba.
- Képzeld mindkettőt észrevettem, idő kell míg az ember valakibe beleszeret és azt pedig nem akartam felhozni mert úgy éreztem ez természetes, hogy azok után amiken keresztül mentél nem fogsz rögtön elmenni.- nézett rám, de szemébe egyáltalán nem volt harag.- De tudod mi a különbség köztem és Harry között?-nem válaszoltam - Én nem foglak elhagyni, még akkor se, hogy tudom, hogy megcsaltál.
- Matt-léptem oda hozzá és átöleltem, majd kis idő múlva ő is.
Elmeséltem neki minden egyes részletet azt hiszem tiszta lappal kell indítanunk. Azt hittem Matt el fog hagyni, ahogy mindent bevallok neki, de nem így lett,bár mikor mondtam hogy kétszer feküdtem le Harryvel annál éreztem, hogy az izmai megfeszülnek majd lassan elernyednek.
- Sajnálom- mondtam a könnyeimmel küszködve.
- Megbocsájtok, de egy valamit nem mondtál el?-néztem rá, hogy mégis mire gondol- Ki az az L?
- Harry unokahúga elvileg.
- De ő meghalt
- Épp ez az.- mondtam, de Matt nem értette és ezért ezt is el kellett mesélnem persze kiakadt, hogy nem szóltam neki és már rá is állította az egyik barátját aki nyomozó nézzen utána a dolgoknak.- Nem érdemellek meg-feküdtem a mellkasára.
- Én nem érdemellek meg-simogatta a hasam.
- Megcsaltalak, jobbat is találnál.
- De nekem te vagy a jobb, nem kellenek tömegcikkes lányok abból van elég, de belőled csak egy van-adott egy puszit a fejemre.
Egy ideig még hallgattuk egymás szuszogását, majd elmentünk fürdeni, vagyis míg én fürödtem addig Matt vacsorát csinált.Gyors magamra kaptam az egyik pólóját és indultam volna ki, de jött egy sms Harrytől.
- Taylornak ne mond el
Már reménykedtem, hogy bocsánatot akar kérni sajnos tévedtem,ezért csak ledobtam a telefonom és megkajáltam Mattel.Ő is elment megfürdeni, majd befeküdtünk az ágyba.
- Szükségem van rád- ölelt át hátulról.
- Nekem is rád-simogattam az alkarját.
- Olyan keveset tudok rólad-dörmögte a hajamba
- Én is, bár elég sokat olvastam rólad hisz anno nagy rajongód voltam.
- Most már nem?- vigyorgott rám szemtelenül.
- De még most is- adtam az arcára egy puszit.- Menjünk haza.
- Itthon vagyunk.
- Nem úgy értem, be akarlak mutatni a szüleimnek.
- Biztos?- kérdezte
- Teljes mértékbe,eltudod intézni a repülőt?- mire befejeztem a mondatom Matt addigra már pötyögött párat
- Kész-vigyorgott- Remélem túl is élem.
- Nem olyan rosszak, hogy is mondjam, olyan Olaszos család vagyunk.
- Olasz vagy?- lepődött meg
- Nem,dehogyis úgy értem túl hangos egy család vagyunk, de azért nem kell félned-simogattam meg a kissé borostás arcát.
Este még egy kicsit beszélgettünk majd reggel csak összedobáltunk néhány ruhát a bőröndbe, én még le akartam zuhanyozni addig Matt megborotválkozott
- Szólnom kellene Annenak, hogy hazamegyek pár napra- szóltam ki a zuhany alól.
- Írjak neki egy üzenetet?
- Ha szépen nézek megteszed?- néztem a borotválkozó Mattet
- Nem kell szépen nézned, akkor is megteszem-lépett oda.
- Tiszta hab vagy- nyúltam az arcához.
- Te meg csupasz-nézett végig rajtam, ami jól zavarba is hozott
- Még mindig zavarba tudlak hozni- nevetett
- Túlságosan is élvezed a helyzetedet-játszottam a megsértettet.
Nevetve adott egy csókot és ennyivel le is rendezte, gyors lehúzta a maradék habot és mire én végeztem ő a nappaliba volt.Ahogy a ruhák között kotorásztam, hogy azért ne úgy menjek mint egy szakadt utcaszéli találtam egy fekete kis dobozt amibe legalább 20 karátos gyémánt gyűrű csillant meg és égette ki majdnem a retinám....mit akar ezzel?

5 megjegyzés:

  1. Fúúú, most aztán rendesen összezavartál. Tök jó lett! Nagyon-nagyon! Siess nagyon a kövivel! Kitartást a sulihoz! :) <3

    VálaszTörlés
  2. miközben olvastam vagy 5x azt gondoltam : mi a p*csa xddd nagyon jó lett!! :) Siess köviveeel :33 (A sulival kapcsolatban: Erős vagy! Kibírod! :D)

    VálaszTörlés
  3. fantasztikus vagy!!!*-* Imádom!! ;)

    VálaszTörlés
  4. Azta mocskos...:00 nem folytatom,mert gyerekek is olvassák a blogot..xD
    Erre nem számítottam! Nem gondoltam erre!! Alaposan megleptél hallod e :ooo
    Aaaaa,Taylorrr,csodálkozott,hogy nincsenek barátai..
    —.—
    Valami eszméletlen joo lett! Örülök,hogy Ana nem terhes! Vároom köviit. Nagyon is jooo lett.;D

    VálaszTörlés
  5. Harry? Ennek meg mi baja van megint? Komolyan mondom már megint agyára ment a sztárság! Nagyon jó lett! Taylor? Én sose szerettem, de eddig azt hittem hogy ebbe a sztoriban nem lesz egy hülye ribanc. Tévedtem! Már akartam mondani régebben, hogy ez az L olyan PLL-es!
    Ez egyre bonyolultabb! Köviit! *--*

    Love,
    Em

    VálaszTörlés