2013. április 1., hétfő

Tizennegyedik rész.

Mikor megláttam a 8 kommentet nem tudtam hogy sírjak vagy nevessek plusz a 26 feliratkozó.Elképesztők vagytok.Nagyon szépen köszönöm és még egyszer BOLDOG NYULAT♥ Imádlak titeket. x.

music.       A rész olvasása csak SAJÁT felelősségre +18, Hosszú rész lett azt hiszem :D

Késő este volt mire végeztünk az irodába,Nem akartam taxit fogni,így inkább elindultam gyalog haza.Nem volt olyan messze,szép kényelmesen 15-20 perc.Ködös este volt,de ez Londonba teljesen természetesnek tűnt.A lámpák fénye az ágak között szűrődött ki.Kicsit ijesztő volt,de mégis megnyugtató.Az ábrándozásomat telefoncsörgés zavarta meg.Előhúztam a táskámból és érkezett egy sms-em,ismerettlen számról.
Szia Kislány,miden rendben veled? Rád hajtott már a bátyókám? *L
Abban a pillanatban ahogy a mondat végére értem,azt hiszem kihagyott egy dobbanást a szívem.Linda,Linda volt az aki írt,de hisz ő meghalt,nem?Megszaporáztam a lépteimet és mikor odaértem a házhoz kaptam még egy üzenetet.
- Kérlek,ne szólj hogy írtam neked.!*L
Tuti,hogy valaki szívat,de ez egy igen rossz vicc volt.Beléptem az ajtón,Harry a nappaliban ült és ahogy meglátott eltette a telefonját.
- Add ide azonnal,tudom hogy te voltál-vettem ki a kezéből a telefont.
- Mit csinálsz?-ugrott fel a székről.
- Megnézem az üzeneteidet,szerinted mit csinálok.?-néztem rá egy kissé flegma arccal.
- És mégis ki vagy te,hogy csak így megnézd?
Nem foglalkoztam a kérdéssel,mert semmit nem találtam Harry telefonjába csak Taylornak és fiúknak szánt üzenetet.
- Kösz-nyomtam a kezébe majd elmentem a szobámba.
Le kellett zuhanyoznom,hogy kicsit lenyugodjak.Ez csak egy rossz álom és meg sem történt.A törölközőt magam köré tekertem és kimentem a már fullasztóan meleg fürdőből,Harry ott ült az ágyamon.
- Mit akarsz?-kérdeztem
- Válaszokat.
- Mivel kapcsolatban?
- Lefeküdtél Mattel?
- Nem.
- Nem?-láttam az arcán a meglepettséget és talán egy kis boldogságot is.
- Jól halottad,nem.-vettem ki a szekrényből egy rövidnadrágot és egy hosszú pólót.
- A másik kérdésem,hogy mi volt ez a telefonós ügy?
- Nem tudom mire gondolsz és ha most megbocsájtasz,szeretnék felöltözni-mentem vissza a fürdőbe.Nem siettem el az öltözködést,de ez hiba volt.Harry már nem volt bent viszont a telefonomba meg nyitva az a bizonyos üzenet.Közben pedig Matt hívott.
- Szia-köszöntem bele
- Szia,van egy rossz hírem-kezdte,persze már csak ez hiányzott.-1 hétre el kell utaznom a Karibi-szigetekre
- Ugye csak viccelsz?
- Sajnos nem-sóhajtott-Sietek vissza és hozok neked valamit-éreztem hogy az arcán végigfut az a mosoly amit annyira imádok
- Szeretlek-bőgtem ki,de annyira hirtelen hogy a kezemmel a számra is csaptam a vonal pedig szét kapcsolt.
Már készültem lefeküdni,mert Harry valahova elment és a hívásomra se válaszolt.Taylor pedig dolgozik és nem akartam zavarni.Feküdtem volna be az ágyba de kopogtak.
- Nyitva.-mondtam,és Matt nyitott be.
- Hát te?-kérdeztem
- Azt mondtad szeretsz és úgy akartam hallani,hogy előtted állok-állt meg az ágyamnál én pedig éreztem,hogy elönti az arcomat a forróság-Kimondod még egyszer?
- Csak ha megcsókolsz-mosolyogtam rá
Nem is kellett kétszer kérnem,Matt megkerülte az ágyat hogy pont mellettem legyen az egyik kezét a nyakam köré fonta a másikat a derekamra.Lassan ledöntött az ágyra és úgy csókolt.Azt hiszem valami süteményt evett,mert éreztem az édeskést ízt.A nyelve a nyelvemmel szinte lenyomtak egy versenytáncszintű tangót. Miután elváltunk próbáltam rendezni a légzésemet.
- Úgy itt maradnék veled-mondta
- Akkor maradj.
- Nem lehet,mennem kell.
- Szeretlek-mondtam ki ismét a szemébe pedig visszatért az a vad csillogás. Azok a gyönyörű kék szemek amikért úgy oda vagyok.
- Én is szeretlek-csókolt meg újra.
Körülbelül egy teljes órát voltunk így majd Mattnak tényleg mennie kellett és elvitte Anne-t is a munkahelyére.Léptem volna be a szobámba de halottam valamit.Halkan Harry szobájának az ajtajához lopóztam és igen ő volt az írt.Benyitottam,de nem láttam sehol.
- Harry itt vagy?-kérdeztem,de nem válaszolt csak sírt.
Benyitottam a fürdőbe és éppen a zuhany alatt állt.
- Harry-léptem oda hozzá.
- Hagyj-tolt el magától.
- Nem hiszem,hogy igazi az üzenet,bárki küldhetett.
- Hiányzik az unokahúgom-ütött bele a csempébe.
- Nekem is hiányzik Harry..-fogtam meg a vállát de ellökött magától.
- Minek jöttél ide?-nézett mélyen a szemembe
- Megint itt tartunk?
- Nem veszed észre,hogy tönkreteszel tudtam,hogy csak bajt hozol rám-lökött neki a csempének.
- Miért tennélek tönkre,most nem is csináltam semmit.-töröltem le az arcomra fröccsent cseppeket.
- Már a jelenléted is bajt hoz rám,barátnőm van és én mégis téged kívánlak.Letépném rólad ezt a pólót és keményen megbasználak itt a fürdőszoba padlón.-dőlt nekem,Harry szavai mintha egy villanyt kapcsoltak volna fel bennem az egész testemet átjárta valamiféle bizsergés.
- Nekem ott van Matt.
- Tudom,de ne mond hogy egyszer se képzelted el milyen lenne velem-csókolta meg a nyakam.
- Mennem kell-mondtam és kicsusszantam a keze alatt
- Persze,menekülj csak ahogy Linda is tette.
Ezzel meg mit akart mondani(?)Néha nem értem Harry viselkedését az egyik percben elutasító a másikban pedig szinte vonz magához.Befeküdtem az ágyamba,egy ideig csak forgolódtam majd elaludtam.Álmomban otthon voltam és a reptéren álltam.Linda épp készült elindulni,hogy felszálljon. Harry mellettem állt és fogta a kezem,húzott magával,hogy kapjuk el Lindát.Futottunk,de nem értük utol ..igen tipikus álom futsz de egyre nehezebben.Láttam ahogy Linda zuhan ki a repülőből és kiabál nekem,majd felébredtem.
Csapzottnak éreztem magam,felkeltem bementem a fürdőbe és vettem egy frissítő zuhanyt.Az óra még csak hajnali 2-t mutatott szóval Matt még csak most szállt fel.Ajtócsapódást halottam kintről.
- Bejöhetek?-kérdezte Harry
- Gyere-válaszoltam,betámolygott az ajtón.-Te ittál-ugrottam fel.
- Nem eleget-válaszolta
- Tuti benne leszel a hírekbe-fogtam meg el ne essen
- Kurvára nem érdekel-ült le majd megmarkolta a seggem.
- Mit csinálsz?-szedtem le magamról a kezét.
- Miért utasítasz el folyton?
- Harry barátom van neked meg barátnőd.
- Szakítottam Taylorral.
- Tessék?-ugrottam egy pár métert hátra.-Miért
- Hogy ne csaljam meg,de majd holnap kibékülök vele.
- Kivel csalnád meg?
- Veled-húzott oda magához.
- Velem biztos nem-próbáltam eltolni magam de erősebben szorított.
 Lehúzta rólam a frissen felvett pólómat majd a gatyámat.
- Harry hagyj békén.
- Kellesz nekem fogd már fel-lökött le az ágyra.-Teszik ez a bugyi-mondta és le is tépte rólam
Lefogta a kezem és a lábaival széttolta a lábam majd elkezdte csókolgatni a nyakam.
- Harry ez nagyon fáj-próbáltam mozogni de teljesen rám nehezedett
- Nem fogom engedni,hogy Matt legyen az első.-suttogta a fülembe.
- De én őt szeretném-mondtam a könnyeimmel küszködve
- Kétlem-kezdte el masszírozni a mellem mire én hangosan felnyögtem.
Szívogatta a nyakam a hasam és a melleimet is.Túl vad volt ez elsőre.Egyre lejjebb haladt,míg el nem érkezett a legérzékenyebb pontomra.
- Azt hiszem.ha nem kívánnál nem lennél ennyire nedves-mondta és az egyik ujját belém nyomta.
Szaggatottan vettem a levegőt és nem tudtam megszólalni a könnyeim potyogni kezdtek,Harry pedig egy hirtelen mozdulattal bennem volt.
- Olyan szűk vagy-morogta
Azt hittem szétszakít belülről,ekkor már zokogni kezdtem,majd hangosan felsikoltottam.
- Halljam a hangod-csókolt meg
Minden egyes tolással mélyebbre és mélyebbre hatolt én pedig annál jobban sírtam. Harryből a pia szag csak úgy áradt.Tolt egyet és a nadrágjából kiesett egy doboz.
-Mi ez?-emeltem fel
- Egy kis kedvcsináló,kérsz-lihegte egy nyomás között.
- Te drogoztál?-
- Igen és tudom hogy te is akarod,hisz mióta is csinálod-nevetett fel majd belenyomott egy tablettát a számba.
Teljesen eufóriába estem,elöntött a régi megszokott érzés.Megtalált a megtestesült jókedv.Már nem éreztem semmilyen fájdalmat,legalábbis azt hiszem. Harry hajolt felém és egyre gyorsabban dolgozott,közben pedig mosolygott.Harapdálta a nyakam majd belém élvezett.szétáradt az egész testembe.Ledőlt mellém és el is aludt.Nem tudtam elaludni,vártam míg elmúlik a gyógyszer hatása.Az egész szoba forgott velem,Harry pedig szuszogott mellettem.Jött egy üzenetem közben,hunyorogva néztem.
- Sose gondoltam volna,hogy Harry Styles megerőszakolja a legjobb barátnőmet,sajnálom!*L
Ekkor eltört bennem minden,összekaptam magam,majd elindultam Matt házába.Írtam neki,hogy egy ideig ott szeretnék maradni,de mivel repülőn volt nem írt vissza.Matt házába érve,elfogott az a megnyugtató érzés.befeküdtem az ágyába magamra húztam a takaróját.Éreztem az illatát,olyan volt mintha mellettem lenne.Az este további részét átsírtam,majd valamikor 7 óra körül keltem fel.Tele volt a bőröm kék lila foltokkal és harapás és szívás nyomokkal.Megnéztem a telefonom 3 üzenet Mattől 2 Taylortól és 23 Harrytől.......




7 megjegyzés:

  1. wáááááá *-* te elmebeteg! ❤ olyan jól írsz! olyan jó lett! nem tudok sokat várni a kövi résszel!! :)) ❤

    VálaszTörlés
  2. Ez baszott jóóóó leeeettt.*—*
    ÉN VAGYOK AZ ELSŐ SZÁMÚ RAJONGÓJA A BLOGODNAK ÉS NEKED IS ! <3
    Imádom a történetet,imádom ahogy írsz. Sose szerettem még ennyire blogot,mint ezt.><
    Először azt hittem Mattel fekszik le,örültem volna neki,mert Harry akkor dühös vagy milyen lett volna. :D
    De nagyon szuperre sikerült.*—*
    És hááát röövid lett.:(( Csak neked tűnik hosszúúnak.><
    Kérleeek szépeeen a következőő hosszúú legyeen. És ne sokáá hozd.! *—* örülök,hogy ezt ilyen hamar hoztad.:D
    Szóval ne későn hoozd.:( <3
    xx

    VálaszTörlés
  3. Jó. Ezt. Most. Komolyan. Mondom. És. Nem. Hazudok. Sírok.
    Nem hiszem el, hogy Harry megerőszakolta......
    Sokkban vagyok, érted?? És sírok..
    Nem is tudok most mit mondani, mert Harry most nagyon... undorító volt.
    És Linda... erre nem mondok semmit, mert tudom h, mi lesz majd vele kapcsolatban, de ez az egy mondat..
    "Sose gondoltam volna,hogy Harry Styles megerőszakolja a legjobb barátnőmet,sajnálom!*L" <- innentől kezdtem el sírni. TE JÓ ÉG!!!
    NEM hiszem el Harry, mit csinált....
    és 23 nem fogadott hívás tőle...
    és ez "Tele volt a bőröm kék lila foltokkal és harapás és szívás nyomokkal."
    Istenem....... :'(
    egyszerűen nem hiszem el hogy Harold ezt csinálta.... na jó. nem irok többet. kurva jó lett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    feldolgozom az egészet, de el kell olvasnom megint..
    ÉS ZAKLATNI FOGLAK, HOGY ÍRD MEG A RÉSZT ÉS RAKD FEL, MERT NEM FOGOK VÁRNI PÉNTEKIG!!!! HA KELL HOLNAP FELMEGYEK HOZZÁD ÉS BASZTATNI FOGLAK, HOGY ÍRD MEG A RÉSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Imádlak, szeretlek, puszillak!! Boldog nyulat édes!♥

    VálaszTörlés
  4. Szia,
    most értem végig az egész sztorin, vagyis, ami eddig kész van belőle. Ma este találtam a blogodra, és el is kezdtem olvasni, kíváncsi voltam, hogy megint egy "ribanc Taylor" jön-e, de igazán örülök, hogy nem! :-)
    Nagyon tetszik, ahogy írsz, és amit. Matt nagy kedvencem, én még reménykedem, hogy a valóságban csak feleennyire hetero, akkkor már nincs minden veszve. :-)
    Erről a részről.... Nagyon tetszett, hogy Harry ekkora seggfej, és bevallom kicsit csalódott voltam, hogy csak megjátszott volt az elején, ha nem teljesen, de valamennyire igen. Viszont most visszatért az öreg Harry, akit én ebben a történetben megszerettem, még akkor is, ha most nem tudok nála nagyon seggfejet mondani ezen a bolygón.
    Szval zusammen, nagyon tetszett várom a következő részt! :-)

    xx, Amelia

    VálaszTörlés
  5. lééééccccccccccccciiiiiiii, hamar újat.:D én meghaltam ettől.:D Harry, bmeg.:D kéééész.:DDD nagyon ügyes vagy.:DDDD ♥♥

    VálaszTörlés
  6. Fu. Hat. Ez. Kesz. Harry-berri ejnye bejnye! Nem igy mutatjuk ki egy lanynak h tetszik nekunk! Egy fasz vagy.
    Bocs...amugy nagyon jo resz lett, ugy mint az osszes tobbi. Imadom a blogod, es remelem, hogy sokaig fogod irni + h hamar hozod a kovetkezo reszt :D puszi <3

    VálaszTörlés
  7. Komolyan felnézek rád (még csak nem is ismerlek )
    Ennyire jól írn *-*
    Te jó isten !
    Még nem olvastam ennél jobb blogot!



    **Tamara**

    VálaszTörlés