2013. április 2., kedd

FONTOS!

Az előkerült utálóm avagy "nem tetszik-eljük" végig a blogot,mert az menő!


Szóval először is nagyon köszönöm azoknak akik kommentelnek,olvassák a blogom és feliratkoznak.Mert nagyon jól esnek a visszajelzések.Viszont gondoltam ma felnézek majdnem mindegyik bejegyzésemre jött egy "nem tetszik" ebből csak arra tudok következtetni,hogy valaki utál és ezért csinálja vagy pedig tényleg nem tetszik,de akkor MIÉRT?,mert gondolom megérdemelnék egy választ esetleg. Mert persze elfogadom az építő kritikákat meg minden,de hogy csak nyomjon egy nem tetsziket és utána röhögjön magába,hogy "nesze bazdmeg szar a blogod menj a ****" az azért nem esik annyira jól,de mindegy is.
Mert töröm magam,hogy minél jobb részt hozzak,vagy legalább valami elfogadhatót és akkor ilyeneket kapok.Azt hiszem csak ennyit akartam,azért az olvasóimat Imádom!♥

2 megjegyzés:

  1. Ne foglalkozz vele! Csak valami idióta lehet, akinek nincs jobb dolga! Szerintem jó a történet is, meg minden, én nagyon szeretem!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm♥:)

    VálaszTörlés