2013. április 21., vasárnap

Tizenkilencedik rész

Meglepetés rész :)♥
music. +16  

Zayn egy magas kopasz,kigyúrt férfival verekedett. Harry közéjük ugrott és lefogta a kissé ittas állapotban lévő Zaynt.
- Jobb ha most elmentek-jött oda a klub vezetője.
- Megyünk-fogta meg a másik oldalról Liam Zaynt.
Kint persze,hogy már álltak a paparazzók és a fényképezőjük csak úgy villogott.Beszálltunk a kocsiba Liam pedig amilyen gyorsan csak tudott hazafele vette az irányt.
- Hányni fogok-öklendezett Zayn
- Ne merészeld,nemrég takarítottam ki a kocsit-szólt rá Harry
Először Zaynt adtuk haza Perrienek,aki nem volt oda,hogy a pasija kicsit oda volt.Niallt egy étteremben kellett kirakni, állítása szerint a verekedés meghozta az étvágyát.Louis Eleanorhoz vittük,majd minket is kirakott Liam.
- Hosszú egy este volt-sóhajtottam.
- Volt?-karolta át a derekam Harry
- Miért még nincs vége?-kulcsoltam át a kezem a nyakán.
- Szerintem még nincs-közeledett felém,de Anne jött lefelé a lépcsőn.
- Ennek nem lesz jó vége-mondta-De én nem szólók semmit.-ment be a konyhába.
- Ez furcsa volt-mondtam
- Gyere-fogta meg a kezem Harry és bevezetett a szobájába.Közben pedig jött egy sms.
- Linda?-fordult felém komoly tekintettel
- Nem,Matt vár skypon.-néztem rá
- Kapcsold be-addig zuhanyzok-mondta
Bekapcsoltam a gépet és a kamerám elég sötét volt,így nem látta Matt,hogy Harrynél vagyok.
- Már most hiányzol-mondta
- Nekem is te.-mosolyogtam bele a kamerába.
Matt,folyamatosan kérdezgetett,és harmincszor elmondta,hogy szeret és hiányzok neki,közben pedig Harry kijött a fürdőből leült mellém és elkezdte simogatni a lábam.Egyre nehezebben vettem a levegőt.
- Matt fáradt vagyok elmegyek lefeküdni-mondtam
- Jó vigyázz magadra kicsim,szeretlek-mondta
- Én is-kiléptem
Harry félretolta a gépet és ledöntött az ágyra,éreztem a tusfürdő illatát és ahogy beletúrtam a hajába az alja egy kicsit még vizes volt.Lassan lehámozta rólam a feszülős szoknyámat,ő magam csak egy alsógatyát viselt szóval nem volt nehéz dolgom.
- Olyan gyönyörű vagy Ana,meg se érdemellek-hagyta abba a nyakam csókolgatását
- Akarlak Harry nagyon is-sóhajtottam
- Úgy fogok bánni veled,mint egy porcelánbabával,nem akarom,hogy újra eltörj a karjaim között.
- Nem fogok-csókoltam meg.
- Biztos vagy benne?-kérdezte
- Teljese mértékben.
- Egyetlen lány se váltotta még ez ki belőlem.Ha egyszer talán,eljutunk odáig... ígérem,hogy elveszlek.-nyomott egy puszit a homlokomra.
A nyakamat csókokkal halmozta el,majd egy kicsit megharapta rajta a bőrt amitől én fájdalmasan nyögtem fel.
- Fájdalmat okoztam?-nézett fel ijedten
- Ez az élvezettől volt-húztam vissza a fejét és éreztem a szegycsontomnál,hogy az ajka mosolyra húzódik.
Szívogatta egy kicsit még a nyakam,majd egyre haladt lejjebb.A jobb mellem a szájába vette a balt pedig masszírozta a kezével.Körmeimet végighúztam a hátán egészen az alsógatyájáig majd megfogtam a seggét és jó erősen megmarkoltam amire ő felnyögött.
- Formásabb a feneked mint nekem-jegyeztem meg
- De a tiéd nekem jobban tetszik-mondtam csókolgatás közben.-Szeretkezni szeretnék veled és lehet egy kicsit fájni fog-mondta
Harry óvatosan belém hatolt és olyan történt amire egyáltalán nem számítottam.
- Ahhh-húzódott ki.
- Minden rendben?-könyököltem fel
- Nem emlékszem,hogy elsőre is ilyen szűk lettél volna.
- Hát szerintem,nem is nagyon gondolkoztál azon,hogy milyen vagyok-mondtam
- Azt hiszem ezt lassan kell intéznünk.
Harry újra megpróbálta és egy kicsit várt,hogy mind a ketten megszokjuk,majd lassan mozogni kezdtem amire én hangosan felnyögtem.Fölém hajolt a göndör hajtincse a homlokára tapadtak mosolygott rám és suttogott a fülembe szebbnél szebb dolgokat.Egyszerre mentünk el,de az egész este a legszebb amit mondott az azelőtt volt,hogy elaludtunk.
- Azt hiszem szerelmes vagyok beléd Ana-takart be majd átölelt.
****
Reggel kicsit strapáltan keltem fel. Harry még szuszogva feküdt mellettem,óvatosan kikeltem az ágyból és elmentem a fürdőbe megmosakodni.Ahogy megtöröltem az arcom belenéztem a tükörbe és a testem tele volt apró kis piros foltokkal.
- Ez az alávaló kiszívta a nyakam-tapogattam meg.
- Nem tetszenek?-néztem hátra,Harry pedig az ajtófélfának volt dölve.
- Nem a legszebb darabjaim-mondtam fintorogva
- Nem mer a legszebb ez.nyúlta a mellemhez-Aztán ez-majd hátratévedt a fenekemre és az erogén zónámra,amitől önkéntelenül is felnyögtem-De a legszebb ez-simogatta meg az arcom.
- Még a végén elhiszem a bókokat.-csókoltam meg.
- Élveztem az éjszakát.-mondta
- Hát még én-kaptam magamra egy köntöst.
- Harry bejöhetek-kopogtatott Taylor.
- Mindjárt kicsim-kapott magára egy gatyát Harry
- Most vagy elbújsz vagy eljátszod,hogy rosszul vagy.
- Túl boldog vagyok,hogy rosszul legyek-bújtam el a szekrénybe,majd megvártam míg kimennek a szobából.
Gyors lezuhanyoztam magamra vettem egy fekete csőnadrágot hozzá egy topot és rá egy blézert,pár kiegészítő alap smink és indultam volna munkába mikor jött egy üzenet.
- Harrynek,olyan vagy mint apámnak anyám....a kurvája.Azért remélem kényelmes volt a szekrény.L*
Többször is elolvastam,az smst de fogalmam sincs hogy honnan tudhatja ezt valaki.Kimentem a többiekhez éppen reggeliztek.Kimentem egy kicsit a friss levegőre és gondolkoznom kellett,hogy mit is akarhat az ál Linda,mi a célja ezzel az egésszel.Régen nagyon jóba voltunk semmi oka nem lett volna rá,hogy ilyeneket tegyen vagy írjon.Miért nem keres fel ha nem halt meg...vagy talán szerelmes volt Harrybe,de az kizárt hisz ott volt neki az a srác.Visszamentem a nappaliba.
- Minden rendben?-kérdezte aggódó tekintettel Taylor
- Igen,de nem érzem jól magam.hányingerem van és nagyon szédülök.
- Pihenj le,majd szólók a főnökségnek-mondta Anne
- Biztos?-néztem rá
- Persze-mosolygott
- Lehet jön egy meglepetés nem?-kérdezte vigyorogva Taylor
- Ezt hogy érted?-ültem le a székre és kortyoltam egy pohár vizet
- Tudod,kisbaba vagy ilyesmi,tudom hogy megvolt már Mattel-vigyorgott még jobban.
Harry kezében pedig eltört a villa,ennyit a villás reggelijéről.
- Taylor kérlek foglalkozz a saját dolgoddal-szólt rá
- Lehet nekünk is lesz-pirult el 
- Ezt,hogy érted Taylor?-néztem rá komoly tekintettel
- Harry azt hiszem babát várok.-akkora mosoly terült szét Taylor arcán,hogy rögtön kijött a tegnapi vacsorám.




8 megjegyzés:

  1. Juj... ez váratlanul ért.. siess a kövivel!!! Nagyon imádom a blogod <3

    VálaszTörlés
  2. jóó oké...
    már láttad a reakcióm, remélem nézted.:DDD
    úristen úristen úristen
    nem lehet kell kell kell
    tudnom kellllllll *---*
    *bedilizett állapot*❤

    Imádlak ❤

    A szétvert bugyutád xx ❤

    VálaszTörlés
  3. .................................wow

    Huha. Taylor lehet h babat var? Huha. Es az az este... Kesz. Vegem. Belehaltam abba, hogy ennyire jo resz lett! (fogalmazas: mínusz végtelen :D)

    LEGYEN MEG ILYEN MEGLEPI REEEEEEESZ*.*.*.* puszi:)<3

    VálaszTörlés
  4. hát ez meglepett!! :D de nagyon imádom ahogy írsz!!*-* fantasztikus! <3

    VálaszTörlés
  5. Uhh! Azta! *o* Köviiiiiiiiit!

    VálaszTörlés
  6. láttad h mi volt a reakció...
    és remélem hogy nem terhees:oooooo
    köviiit kéreeeek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Ááá te jó ég! Imádom, ahogy írsz! Csak ne legyen Taylor terhes! Kövit hamaar!

    VálaszTörlés
  8. Azt a büdös rohadt életbe! :o
    Ez hihetetlenül jóóó lett!
    Végre "össze jött" Harryveel.ahhww.
    És a végén az a bejelentés..kellett oda! De remélem nem lesz kölök..xD
    Hogy van szived pont igy befejezni? Hooogy??? Baszott jóó lett! Csaak rövíííd. Következőt kérlek szépen hosszabra írd.*—*
    Van ott ám akarat,tehetség csak túl rövidre fogood.><
    Imádoooooom.
    Vároom a kövit,nagyon nagyon nagyon.^^
    Csumezz,
    BG.xx

    VálaszTörlés