2013. április 10., szerda

Tizenhetedik rész.

music.

Matt egy ideig nézett,majd kiviharzott a szobából.Miért nem hallgattam rá,akkor ez meg sem történt volna.Mikor kiléptem a konyhaasztalnál ült a fejét fogva.
- Matt-álltam meg előtte
- Azt mondtad nem tudod ki az.-nézett rám könnyes szemmel
- Az egyik legjobb barátod.-néztem rá,könnyeimet visszafojtva.
- Az egy dolog,de nincs bocsánat a tettére-állt fel,majd magára kapott egy melegítőt.
- Most hova mész?
- Szétverem Harry fejét,mégis mit gondoltál,hogy leülök vele kávézni és azt mondom:jó voltál öregem megerőszakoltad a nőt akit szeretek?-szorította ökölbe a kezét.
- Ne csináld Matt,ezzel magadnak is csak rosszat csinálsz-fogta meg a pólóját.- Lecsukhatnak akár,mert verekedtél.
- Akkor majd együtt ülünk Harryvel.
- Ne mondj ilyeneket,jól vagyok.
- Nem kell ez a betanult szöveg,hogy jól vagyok.Átlátok a szitán-nézett mélyen a szemembe,majd megcsókolt.
Míg én a csók mámorában éltem addig ő szépen kislisszant az ajtón és hagyott ott.Nem engedhettem,hogy bajuk legyen,se neki se Harrynek. Fogtam egy taxit és mint a filmekben a kocsiból követtem Mattet.
- Minden rendben kisasszony?-nézett rám a sofőr
- Persze-erőltettem magamra egy mosolyt.
Mikor megérkeztünk,Matt akkor rontott be az ajtón,gyors kifizettem a taxit és már futottam is be.Az ajtóban állt,Harry a kanapénál volt a fiúkkal,Anne pedig kérdő tekintettel lépett ki a konyhából.
- Mit csináltok itt gyerekek?-nyalta le a fakanalat Anne
- Matt menjünk haza-fogtam meg a kezét,de ő elhúzta.
Matt megindult Harry felé aki meg se mozdult,állta a tekintetét a fiúk pedig mellém álltak és egyedül Louis tudta mi folyik itt.
- Annyira sajnálom-néztem rá
- Majd elmeséled,most viszont meg kellene állítani.-motyogta
- Nem hallgat rám-ahogy kimondtam egy hatalmas csattanásra figyeltünk oda.
Matt állon vágta Harry-t aki tántorogva,de megtudott állni a lábán.Nem is olyan rég láttam egy ugyan ilyen verekedést,de ez most nem az a pillanat,hogy visszaemlékezzünk a régi időkre.Matt ütötte Harryt ahol érte a szívem egyik fele megszakadt a másik mégis úgy volt vele,hogy megérdemli.Persze azonnal oda akartam futni de a fiúk visszafogtak.
- Ez az ő dolguk,ne avatkozz bele-fogott le Zayn
- Engem erőszakolt meg Harry nem Mattet azt hiszem több jogom lenne megverni- kiáltottam rájuk.
Anne kezéből kiesett a kanál a fiúk pedig úgy néztek mint akik,nem hisznek a saját fülüknek,Louis igen,ő csak megrázta a fejét.Azonnal odaugrottam a két verekedő fiúhoz és lefogtam Matt kezét.
- Fejezd be-néztem mélyen a szemébe.
- Ezt te se gondolhatod komolyan.az egyik legjobb haverom volt.
- Hogy tudnál neki megbocsátani?
- Ha azt mondanád,hogy te is akartad de ezt úgysem fogod.-szállt le Harryről
- Én is akartam-vágtam rá azonnal.
- Ezt csak azért mondod,hogy ne verjem meg.
- Nem,mikor voltunk az Afrikai gyerekeknél akkor Louis elhitette velem,hogy már csak pár napom van hátra és én Harryvel akartam lefeküdni.-vallottam színt
- Igaz ez?-fordult Harryhez aki éppen az állkapcsát tapogatta,hogy megvan-e még.
- Megerőszakolt?-szólalt meg hátulról Anne
- Anya-nézett rá Harry
- Én megbocsátottam Harrynek és ha erre nem vagy képes akkor azt hiszem nincs közös jövőnk.
- Szereted őt?-kérdezte Matt,de rám se nézett
- Téged szeretlek,veled vagyok de Harry a legjobb barátnőm unokatestvére.
- Nem ígérem,hogy minden olyan lesz,mint régen de nem verem meg annyira,hogy 2 napig ne tudjon enni.-ment ki Matt.
A fiúk inkább szétszéledtek a házba,azt hiszem Louis most mindenkit beavat.Anne hitetlenkedve jött oda hozzánk és olyat lekevert Harrynek,hogy Matt ütése ehhez képest arcsimogatásnak tűnt.
- Mégis mi  a francot képzelsz magadról Harold?-kiáltott rá-Ez a lány az unokahúgod is lehetett volna plusz neked van barátnőd ha jól tudom-hadonászott a fakanalával.
- Nagyon jól tudom-ült le Harry a kanapéra a kezével pedig megtámasztotta a fejét.
- Erről még,majd elbeszélgetünk fiam-hagyott ott minket Anne,én pedig levágódtam Harry mellé.
- Nagyon fáj?
- Anyám ütése jobban-fogtam meg az arcát.- Nem kellett volna megállítanod Mattet.
- Nem akartam,hogy bántson.-ismertem be
- Miért?...megérdemeltem volna-nézett rám azokkal a gyönyörű zöld szemeivel.
- Pont ezért,mert megbántad és nem tudok rád haragudni Harry.
- Taylornak el kell mondanom
- Nem kell.
- Megcsaltam.-nézett mélyen a szemembe
- Szakítottál vele,aztán csak másnap jöttél vele újra,össze ha úgy vesszük ez nem megcsalás.
- Túl jó szívű vagy.-nézett újra maga elé-Én rossz fiú vagyok Ana,kerülj el mindenképp és légy boldog Mattel-hagyott ott a kanapén.
Minden romantikus filmben úgy történik,hogy utána futok és elmondom,hogy szerelmes vagyok belé.De ez nem egy csöpögős mozifilm,ez a kegyetlen valóság.
- Hazamegyünk?-kérdeztem a motorháztetőnek dőlt Mattet,de nem mondott semmi csak beszállt.
Az úton még levegőt is alig mertem venni nem ,hogy megszólalni.Kiszálltunk a kocsiból és bementünk a házba,Matt szobába ment rögtön.Nem akartam utána menni féltem,hogy ellökne magától.Letelepedtem a kanapéra,magamra húztam a pokrócot és  próbáltam aludni,de a gondolataim csak úgy cikáztak.
- Mit csinálsz itt?-jelent meg mellettem Matt
- Gondoltam nem akarod,hogy veled legyek,holnap elmegyek.-ültem fel.
- Te mi az istenről beszélsz?-kiáltott rám?
- Hát gondolom szakítasz.
- Szívtál?
- Tessék?-néztem rá értetlenül.
- Ha nem szívtál,akkor megkérlek ne beszélj ilyeneket,mert egy hamar nem foglak elengedni-hajolt fölém,várta a reakciómat,majd én is közelebb hajoltam,hogy megcsókolhasson.-Nem engedem,hogy elhagyj.-szakította meg a csókot,majd becipelt a szobába.
Nem mondott az este folyamán már semmit,de néha éreztem,hogy a karja megfeszül körülöttem.Nem fogja hamar túltenni magát ezen,de van időnk.
Másnap hamarabb felkeltem,mert Taylor hívott,hogy kísérjem el egy rádiós műsorba.Gyors összekaptam magam,hogy azért nem tűnjek annyira fáradtnak és feldúltnak.Taylor nagyon izgult,mert ez egy nagyszabású műsor volt.A világ minden pontján hallgatták a rádiót.Megkérte a műsorvezetőt,hogy én is had legyek jelen több mint 2 óráig meg se szólalhattam,de elvoltam. Megdicsérték Taylor új albumát,majd jött az ami az egész műsort elrontotta.
- Taylor ha szakít veled Harry akkor róla is írsz egy dalt?-kérdezte nevetve a műsorvezető,de nekünk nem volt annyira vicces.
- Nem áll,fenn az a veszély,hogy szakítunk-zárta volna le a témát Tay
- Jó-jó persze,de ha esetleg akkor írnál?
- Valószínűleg írnék,nem értem,hogy ez miért bántja az embereket,vannak olyan dalok amik a volt barátaimról szólnak...I Knew You Were Trouble is a volt barátomról szól és mégis még az utálóim is tudják a szövegét.Vannak akik megértik és átérzik a szöveget-mondta és ekkor elgondolkoztam Harryvel való kapcsolatomon-És az,hogy megcsinálták azt a kecskés videót,mit ne mondjak még én is nevettem rajta és ez azt jelenti az emberek foglalkoznak azzal amit alkotok még ha páran háborognak azért,mert éppen kiről írtam.Én így fejezem ki az érzéseimet, más az alkoholba és drogokba folytja,nem kell,hogy mindenki szeressen,mert a világon nincs,olyan előadó akinek a munkásságát mindenki szeretné és ezzel a monológommal ezt a témát le is szeretném zárni.-fejezte be Tay,majd a rádiós nevetve elterelte a témát.Az interjú után elmentünk enni egyet,majd elmentünk sétálni. Azt hiszem most sokkal közelebb kerültünk egymáshoz,mint ahogy tegnap vagy azelőtt voltunk.Késő délután értem haza,Matt éppen a laptopja előtt ült és valamit nagyon gépelt.
- Szia-vettem le a cipőm.
- Szia-nézett rám egy pillanatra és ennyi volt a beszélgetés.
Azt akarom,hogy megenyhüljön és ezért be kell vetnem a titkos fegyverem.Elő a vadonatúj fekete csipkés fehérneművel.Lezuhanyoztam és amennyire tudtam lekezeltem a foltjaimat.Felvettem az említett ruhadarabot és kimentem a szobába.Matt éppen a laptopját rendezte.
- Khm-köszörültem meg a torkom.
- Torokfájásra gyógyszer a hűtő tetején-mondta de fel sem nézett.
- Nem fáj a torkom-jegyeztem meg- De mindegy akkor azt hiszem le kell ezt vennem.-kapcsoltam ki a harisnyatartómat aminek a kattanására egyből rám figyelt.
- Mit csinálsz?-vonta fel az egyik szemöldökét
- Holnap nem kell bemennem,gondoltam kiélvezem,de úgy néz ki te ebben nem vagy benne.-fordultam hátat és kezdem el kibontani felsőm.
Éreztem,hogy Matt egyre közelebb jött és a hátamnak teljesen nekinyomta a mellkasát.
- Múltkor elég rosszul sült el.-fogta meg a kezemet amit éppen a mellem közötti gombon pihentettem.
- Nem foglalkozzunk a múlttal,éljünk a mának.-döntöttem hátra a fejem,ő pedig elkezdte csókolgatni a nyakam.



5 megjegyzés:

  1. Szia:) Imádom a blogot és ez a rész is fantasztikus lett:) Várom a következő részt:3 Valamint vár rád egy díj itt: http://youknowillbe-yourlife.blogspot.hu/ :) Xx

    VálaszTörlés
  2. Imádom imádom imádom evvel a három szóval tudnám kifejezni azt amit a blogod iránt érzek!! ;) *-* :D szóval nagyon szeretem!!<3 és remélem minnél hamarabb írsz új részt!! *-*

    VálaszTörlés
  3. Grrr.... cicc. *-* jó jó jó jó jó.. nagyon jóóóóó :3 imádom !!! ♥
    de hogy miért itt fejezted be...
    Már ezzel kapcsoltba kifejeztem magam úgy hiszem.
    További ilyen jó részeket várunk! :PP ♥

    VálaszTörlés
  4. sziia!:) Várd rád valami nálam!:)
    http://stephaniehoran-theydontknowaboutme.blogspot.co.uk/p/dijak.html xx

    VálaszTörlés
  5. imádoom.<3
    vároom a kõviit.^^

    VálaszTörlés