2013. március 8., péntek

Nyolcadik rész.

music.

Harry szemszöge:

Taylor ott állt az ajtóban miközben én épp élveztem a Mucsai lány csókját.
-Taylor ez nem az aminek látszik-lökött el Ana
-Nagyon is jól tudom mi ez.
-Taylor el akartam mondani de nem szerettem volna ha tönkre megy a kapcsolatod ezzel-nézett rám-Szereted őt.
-És én is szeretem-fogtam meg Taylor derekát.
-Ana el kell mondanunk valamit.-fogta meg a kezem.
-Csak hülyítettünk.
-Nem értem-hátrált meg a lány
-Bízni akartam benned mert elég sok olyan lány van aki egyből rámászik Harryre és ezért kitaláltuk ezt hogy mi történne.
-És mindenki tudott erről?
-Igen.-válaszoltam
-Ti nem vagytok normálisak.
-Nem tudod milyen a sztár világ Ana
-De tudom,olyan amiből sose kérnék.
-Pedig ha így folytatod belecsöppensz-vágtam rá rögtön
-Hogy érted?
-Matt,velünk vagy bőven elég.
-Lehet jobb lesz ha elmegyek.
-Ana várj-kiáltotta utána Taylor
-Hagyd majd én beszélek vele.Szeretlek-adtam egy csókot a szájára
-Én is szeretlek Harry.
Ana után mentem meg akartam neki magyarázni ezt a helyzetet kopogás nélkül bementem a szobájába majd magunkra zártam az ajtót.
-Mit akarsz?-förmedt rám
-Meg szeretném magyarázni a helyzetet
-Ezen nincs meg magyarázni te sznob,átvertetek játszottál velem.
-Mikor a szőnyegen voltunk azt nagyon is komolyan gondoltam.-mentem közelebb hozzá míg végül le nem ült az ágyra.
-Nem érdekel hogy mit miért tetettél átvertetek mind a ketten.
-Most jól figyelj rám Mucsai-döntöttem le az ágyra-Nem engedhetünk közel magunkhoz akárkit Taylornak nincsenek barátai,azért is jöhettél hogy tönkretedd a kapcsolatunkat.
-Nem azért jöttem-tette rá a kezét a mellkasomra
-Már rájöttünk.
-Gyűlöllek-mondta
-Majd megszoksz,hisz együtt lakunk-hajoltam hozzá közel.
-Fogadjunk hogy Matt azért került mostanában.
-Igen
-Tudja mindenki hogy te szívtad ki a nyakam?
-Igen
-Mindenki?
-Igen
-Leszopsz?
-Igen vagy nem jó ezt most megszívtam-másztam le róla.
-Elmegyek Matthez és megmondom hogy átmenetem a kis vizsgátokon.
-Szóval tényleg bejön neked.?
-Jobban mint gondolnád
-De idősebb!
-Ezt pont te mondod nekem mikor neked csak idősebb barátnőid voltak?
-Az az én dolgom-vágtam rá rögtön
-Ez meg az enyém szóval hagyj magamra készülődnek.
-Jól van Mucsai vedd fel parasztlány ruhád aztán hódítsd meg a  juhászod szívét,de nehogy hamarabb dugja beléd furkósbotját mint ahogy gondolnád.-hagytam ott röhögve

Anastasia szemszöge:

Hogy mekkora paraszt ez a Harry,hogy mondhat ilyet de komolyan.Míg ezen rágódtam gyorsan összekaptam magam és már rohantam is Matthez. Ezért nem jöttünk össze de most hogy megszabadultam a parazita parasztól.Matt nem volt bent az irodába így nála kerestem.Vettem egy nagy levegőt és bekopogtam.
-Nyitva van-kiabálta bentről.
-Szia-léptem be.
A laptopja felett nézett valamit mikor rám emelte tekintetét.A szeme csak úgy csillogót.
-Szia-egyenesedett fel
-Átmentem a vizsgán szabad vagyok.
-Szóval elmondták
-Igen
-Sajnálom de nem mondhattam el.
-Már mindegy azért jöttem hogy szóljak mert...
-Mert?
-Gondoltam hogy...
-Ne kelljen mindent kihúznom belőled-jött közelem.
-Szóval gondoltam azért nem volt köztünk semmi mert Harry ott volt.
-Valamilyen szinten ne tudd meg milyen féltékeny voltam mikor megláttam a nyakadon a szívás nyomot.Ő megérinthetett miközben én nem.
-De most itt vagyok-mosolyogtam rá
-Most itt vagy de kitudja meddig
-Meddig szeretnéd?
-Sokáig...azt hiszem nagyon sokáig
-2 napig tudok lenni Hétfőn megyek a fiúkkal.
-Tudom halottam róla,de addig együtt lehetünk.
-Utána már nem?
-Én szeretném és te?-kérdezte
-Azért vagyok itt.
-Akkor megbeszéltük-mondta és egyre közelebb hajolt míg a szánk össze nem ért.
Igen erre vágytam az ölelésre a csókra.Eljött a pillanat hogy végre komoly kapcsolatot szeretnék egy fiúval.
-Csinálunk ma valamit?
-A fiúk el akarnak menni bulizni elmegyünk velük?
-Elég sok levegőt szívtam Harryvel de mehetünk tőlem.
-Most már velem vagy-húzott magához
Matt összekészült szóltunk a srácoknak hogy megyünk velünk,hazamentem gyors magamra kaptam egy fekete feszülős ruhát hozzá vörös rúzs kis smink a hajamat pedig begöndörítettem.
-Mehetünk?-jött be Taylor
-Igen-mondtam az utolsó rúzsvonást végezve a számon.
-Ana figyelj nagyon sajnálom ami történt csak.
-Nyugi Taylor megértem a helyzetet és ez nem fog változtatni a barátságunkon most pedig menjünk és adjunk az érzésnek.
-Rendben-mosolygott rám
London egyik leghíresebb pubjába mentünk már 9-kor tele volt az épület.Matt nem engedte el a derekam míg le nem ültünk az asztalhoz.
-Ana táncolj velem-nyaggatott Louis
-Már letáncoltam a sarkam.
-Veszek helyette neked kettőt.
-Szavadon foglak-mondtam és elmentem vele táncolni
Minden olyan hirtelen történt még Louissal táncoltam mikor Matt és Harry elkezdett felém futni egy lány kiáltott  valami hideg éleset éreztem az oldalamba,Lou fogta a kezem Matt ütött Harry kiabált Taylor hajolt fölém majd teljes sötétség....



4 megjegyzés:

  1. OMG! Elős vagyok. :D
    -vissza a lényegre- Nagyon jó lett a fejezet, de lenne egy tanácsom... A mondatvégi írásjeleket, é sa vesszőket tedd ki, mert mindig újra kell olvasni a sort, hogy megértsük mire gondolsz. De lehet csak én vagyok tápos...
    Még midnig úgy érzem, hogfy Harry köcsög -én már rég elküldtem volna melegebb éghajlatokra-, de megértem, hogy Taylor érdekében tette.
    Ja, és -júúúúj- ezt még sosem mondtam, de annyira jó, hogy végre találtam egy fanficet, amiben benne van Taylor is. Én szeretem őt. Tudom, hogy sokan azért utálták meg, mert összejöttek Harryval, de én még ez után is szeretem a zenéjét és őt is egyaránt. :)
    Kíváncsian várom a folytatást! Siess vele. :)
    pusz, Adri xx

    VálaszTörlés
  2. nagyon nagyon nagyon jó lett *-----* nagyon várom a kövit

    VálaszTörlés
  3. Mi történt?! Miért itt fejezted be?! Ez így nem ér ezen fogok rágódni ajj. Na mindegy siess a kövivel. Csók: Em

    VálaszTörlés
  4. hey!!! jó kis elefánt vagyok! de már elmondtam erről a véleményem!!! Hogy lehetsz ilyen h itt hagyod abba és nem mondod el mi lesz!!!!! :z :c ♥

    VálaszTörlés